تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 22:02
کد خبر : 122535

رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی، اولویت ستاد خدمات سفر خراسان رضوی

رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی، اولویت ستاد خدمات سفر خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از آمادگی کمیته‌های ۱۳گانه این ستاد برای نوروز ۱۴۰۰ خبر داد. ابوالفضل مکرمی‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۱۴۰۰ با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان ‌رضوی برگزار شد و کمیته‌های این ستاد آمادگی

رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی، اولویت ستاد خدمات سفر خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از آمادگی کمیته‌های ۱۳گانه این ستاد برای نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

ابوالفضل مکرمی‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۱۴۰۰ با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان ‌رضوی برگزار شد و کمیته‌های این ستاد آمادگی خود را برای خدمات‌رسانی به زائران و گردشگران اعلام کردند.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر اجرای سفرهای ایمن و هوشمند گفت: مهم‌ترین اولویت کمیته‌های ۱۳گانه ستاد خدمات سفر رعایت همه‌ جانبه پروتکل‌های بهداشتی است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی نیز در این جلسه بر تشدید اقدامات نظارتی و فعالیت ۱۵۰ بازرس در ایام نوروز اشاره و اضافه کرد: اقامت در حسینیه‌ها، مدارس و خانه‌های شخصی، اقامت‌گاه‌های دستگاه‌های اجرایی، چادرهای مسافرتی ممنوع است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی هم‌چنین در این جلسه عنوان کرد: در نوروز ۱۴۰۰ سفر به استان در قالب تورهای گردشگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صرفا اقامت در تاسیسات گردشگری مجاز، بلامانع است.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمدصادق براتی ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه در تمامی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر همچون کمیته‌های حمل‌ونقل و خدمات شهری در حال انجام است.

گفتنی است که در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط مسئولین کمیته‌های ۱۳گانه ستاد خدمات سفر ارائه شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها