تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اکتبر 2021 - 21:09
کد خبر : 24708

رقابت ۱۷۷ نامزد برای کسب ۹ کرسی شورای شهر گرگان

رقابت ۱۷۷ نامزد برای کسب ۹ کرسی شورای شهر گرگان

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان گفت: ٢٣٣ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی در چهار شهر این شهرستان تایید صلاحیت شدند که از این تعداد ١٧٧ نامزد در گرگان، ٢١ نامزد در قرق، ١٩ نامزد در سرخنکلاته و ١۶ نامزد در جلین هستند. محمد حمیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نامزدهای شوراهای شهر و روستاها

رقابت ۱۷۷ نامزد برای کسب ۹ کرسی شورای شهر گرگان

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان گفت: ٢٣٣ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی در چهار شهر این شهرستان تایید صلاحیت شدند که از این تعداد ١٧٧ نامزد در گرگان، ٢١ نامزد در قرق، ١٩ نامزد در سرخنکلاته و ١۶ نامزد در جلین هستند.

محمد حمیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نامزدهای شوراهای شهر و روستاها طبق دستورالعمل می‌توانند از ٢٠ خرداد تبلیغات خود را به مدت یک هفته آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان ۷۶ نقطه شهری را برای تبلیغات نامزدها به‌منظور نصب تراکت، پوستر و بنر آماده‌سازی کرده است.

حمیدی گفت: نامزدهای شورای شهر در گرگان در هر منطقه تنها می‌توانند یک ستاد انتخاباتی دایر کنند.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: در ۷ نقطه شهر گرگان مکان‌هایی برای برگزاری تجمعات برای نامزدها پیش‌بینی‌شده که نامزدها می‌توانند با دریافت مجوز از فرمانداری و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی، اقدام به تبلیغات کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گرگان ٢۶٣ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد ١۴٣ شعبه در شهر گرگان، ٧٠ شعبه در بخش مرکزی و ۵٠ شعبه در بخش بهاران است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها