تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 18:53
کد خبر : 79921

روزانه ۱۲۰۰ تست کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می‌شود

روزانه ۱۲۰۰ تست کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سیستان و بلوچستان گفت: روزانه ۱۲۰۰ تست کرونا در ١۴ مرکز زیر پوشش این دانشگاه انجام می‌شود. به گزارش ایسنا دکتر کامران کردی  افزود: با شیوع پاندمی کرونا، ١۴ مرکز تست کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان مراکز منتخب نشانه‌دار شدند که این مراکز به

روزانه ۱۲۰۰ تست کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سیستان و بلوچستان گفت: روزانه ۱۲۰۰ تست کرونا در ١۴ مرکز زیر پوشش این دانشگاه انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا دکتر کامران کردی  افزود: با شیوع پاندمی کرونا، ١۴ مرکز تست کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به عنوان مراکز منتخب نشانه‌دار شدند که این مراکز به صورت ۱۶ ساعته پاسخگوی مراجعان هستند.

وی از متوقف نشدن خدمات عادی حتی در پیک‌های پاندمی به بیماران غیرکرونایی خبر داد و گفت: خدمات عادی هرگز به بیماران غیر کرونایی متوقف و یا کمرنگ نشد و با مشخص شدن این مراکز ۲۴ و ۱۶ ساعته به شکلی منسجم‌تر به مبتلایان و یا افراد مشکوک به کووید خدمت ارایه می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به انجام تست‌های pcrبرای شناسایی موارد ابتلا به کرونا نیز افزود: در جنوب سیستان و بلوچستان روزانه بیش‌از ۱۲۰۰ تست شناسایی کرونا توسط مراکز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: تا کنون در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ١٣ هزار و ١۴٠ نفر مبتلا به کرونا شناسایی شدند که از این تعداد ۴٠١ نفر متاسفانه فوت کرده‌اند.

کردی همچنین به انتشار عکسی از محل انجام تست pcr در یکی از مراکز ایرانشهر در فضای مجازی افزود: انجام این تست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با نوبت دهی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی در کمترین زمان ممکن تست کرونا را از شهروندان انجام می‌دهند و نباید به شایعات در فضای مجازی توجه کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها