تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 20:52
کد خبر : 137305

روش‌های صحیح مطالعه، یادگیری و تقویت‌ حافظه

روش‌های صحیح مطالعه، یادگیری و تقویت‌ حافظه

انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه یزد دوره تندخوانی، تقویت حافظه و روش‌های صحیح مطالعه و یادگیری را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، افزایش سرعت مطالعه و خواندن بدون فراموشی، افزایش تمرکز و یادگیری، تقویت حافظه، خلاصه نویسی و رسم نقشه ذهنی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی و روش حفظ کلمات انگلیسی، فرمول ها و

روش‌های صحیح مطالعه، یادگیری و تقویت‌ حافظه

انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه یزد دوره تندخوانی، تقویت حافظه و روش‌های صحیح مطالعه و یادگیری را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، افزایش سرعت مطالعه و خواندن بدون فراموشی، افزایش تمرکز و یادگیری، تقویت حافظه، خلاصه نویسی و رسم نقشه ذهنی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی و روش حفظ کلمات انگلیسی، فرمول ها و عبارات سخت، برخی از سرفصل‌های این دوره است که با تدریس فاطمه کریمی ـ کارشناس ارشد ژنتیک و دارای مدرک تندخوانی از موسسه مطالعه شریف ایران و آکادمی MPT اتریش – برپا می‌شود.
این دوره طی روزهای پنجشنبه ۲۱ اسفند ساعت ۱۴ تا ۱۹  و جمعه ۲۲ اسفند  ساعت ۱۵ تا ۱۹  برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند از طریق آدرس http://onlineamoozan.ir/c/۲۶۷۶۲ ثبت نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره واتساپ ۰۹۳۰۸۴۷۱۵۲ پیام دهند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها