تاریخ انتشار : جمعه 31 دسامبر 2021 - 11:25
کد خبر : 184927

روند واکسیناسیون در بوشهر تسریع شود

روند واکسیناسیون در بوشهر تسریع شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: روند واکسیناسیون کرونا در این استان مطلوب است اما باید این مهم در مراکز تعیین‌شده تسریع شود. احمد محمدی زاده در جلسه مدیریت کرونا اظهار کرد: باهمت مدافعان سلامت و همراهی مردم در انجام واکسیناسیون روند ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر روند نزولی دارد البته همچنان توجه به واکسیناسیون، فاصله‌گذاری

روند واکسیناسیون در بوشهر تسریع شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: روند واکسیناسیون کرونا در این استان مطلوب است اما باید این مهم در مراکز تعیین‌شده تسریع شود.

احمد محمدی زاده در جلسه مدیریت کرونا اظهار کرد: باهمت مدافعان سلامت و همراهی مردم در انجام واکسیناسیون روند ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر روند نزولی دارد البته همچنان توجه به واکسیناسیون، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده مکرر از ماسک در حال حاضر ازجمله عوامل مهم پیشگیری از بیماری کرونا به‌ویژه گونه جدید اُمیکرون است.

وی تصریح کرد: روند واکسیناسیون در استان بوشهر مطلوب است که باید این مهم در مراکز تعیین‌شده تسریع شود.

با اشاره به وضعیت آب و هوایی مناسب و افزایش حضور گردشگران در استان، بیان کرد: در این ایام مسافرت گردشگران از نقاط مختلف کشور به استان بوشهر در حال افزایش است که باید تدابیر لازم در رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در جلوگیری از انتشار بیماری کرونا اتخاذ شود.

محمدی‌زاده بابیان اینکه شهرهای بندری محل تردد انواع شناورها داخلی و خارجی است گفت: باید موارد بررسی و تست ملوانان و خدمه‌های شناور موردتوجه قرار گیرد تا از ورود هرگونه ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی با تأکید بر پرهیز از برگزاری آیین‌ها و برپایی مراسم‌ها به‌صورت تجمعی اضافه کرد: در برگزاری نمایشگاه‌ها و مراسم باید شیوه‌نامه بهداشتی در دستور کار قرار داشته باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در آستانه سال جدید تصریح کرد: در مراکز همه شهرستان‌های استان بوشهر نمایشگاه بهاره عرضه کالا از ۱۵ اسفند به مدت یک ماه به‌شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها