تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 19:22
کد خبر : 83049

رییس جمهور منتخب منویات رهبری را در بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی کند

رییس جمهور منتخب منویات رهبری را در بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی کند

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: رییس جمهور منتخب منویات رهبری را در بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی کند. حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز ۱۸ تیر در خطبه های آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزارشد، بااشاره به اینکه دولت سیزدهم در استانه آغاز کار خود قرار

رییس جمهور منتخب منویات رهبری را در بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی کند

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: رییس جمهور منتخب منویات رهبری را در بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی کند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز ۱۸ تیر در خطبه های آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزارشد، بااشاره به اینکه دولت سیزدهم در استانه آغاز کار خود قرار دارد، افزود:  لازم است رییس جمهور منتخب به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کرده و منویات رهبری را عملیاتی کند.به شعار سال با عزم جدی توجه کند و در کابینه دولت و در تعیین مدیران شایسته برای اداره کشور بهترین گزینه را انتخاب کند.

وی ادامه داد: بهترین قوانین نیز در صورت بر روی کار نیامدن مدیران شایسته بی اثر خواهند بود.

حجت الاسلام قریشی بااشاره به سابقه کشف حجاب در کشور پس از سفر رضاشاه به ترکیه و تقلید از آتاتورک اظهار کرد: مسئله حجاب از ضروریات دین است و در آیات مختلف خداوند به اهمیت رعایت حجاب تاکید کرده است، تبعات کشف حجاب در آن دوران امروزه در جامعه مشهود است.

وی تاکید کرد:  بانوان بی حجاب بیشتر از همه به خود ظلم می کنند. اگر اسلام به مسئله حجاب بخاطر منفعت افراد و دوام خانواده
مفاسد به خاطر عدم رعایت احکام دین است.

امام جمعه ارومیه بااشاره به برکات ماه ذی الحجه افزود: این ماه به خصوص ۱۰ روز اول این ماه فرصتی است برای عبادت و راز و نیاز بیشتر است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها