تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 1:51
کد خبر : 87537

زخم کوچه‌های خاکی بر پیشانی خرم‌دره

زخم کوچه‌های خاکی بر پیشانی خرم‌دره

ایسنا/زنجان شهردار خرم‌دره گفت: خرم‌دره همچنان دارای کوچه‌ها و معابر خاکی بوده که نیازمند رسیدگی فوری است. امیر هوشنگ نوری‌آرا ظهر امروز (۲۲ تیرماه) در جلسه شورای اداری خرم‌دره، با بیان اینکه همه ظرفیت‌های شهرداری به سمتی رفته است تا مشکلات مردم حل شود، اظهار کرد: تلاش‌ها بر این است به این مطالبات در کوتاه‌ترین زمان و با اولویت

زخم کوچه‌های خاکی بر پیشانی خرم‌دره

ایسنا/زنجان شهردار خرم‌دره گفت: خرم‌دره همچنان دارای کوچه‌ها و معابر خاکی بوده که نیازمند رسیدگی فوری است.

امیر هوشنگ نوری‌آرا ظهر امروز (۲۲ تیرماه) در جلسه شورای اداری خرم‌دره، با بیان اینکه همه ظرفیت‌های شهرداری به سمتی رفته است تا مشکلات مردم حل شود، اظهار کرد: تلاش‌ها بر این است به این مطالبات در کوتاه‌ترین زمان و با اولویت مهم‌ترین‌ها پاسخ داده شود.

این مسئول، با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف خرم‌دره در حوزه توسعه، ارتقا فضای سبز شهری است که متاسفانه نتوانسته‌ایم در این زمینه موفق عمل کنیم، ادامه داد: برای تحقق مطالبه مردم در این حوزه، احداث پارک ولایت در شهر خرم‌دره پیش‌بینی شده است که در این حوزه مشکل مالکیت‌ها تا حدودی حل شده اما برای حل مشکلاتی نظیر ایرادات فنی نیازمند یاری سایر ارگان‌ها هستیم.

شهردار خرم‌دره با اشاره به تصویب طرح تفصیلی شهر، متذکر شد: قبل از این طرح هیچ نقشه‌ای برای توسعه شهر وجود نداشت که همین موضوع سبب ساخت‌وساز بی‌برنامه به ویژه در قسمت شمالی شهر شده بود که با تصویب این طرح، بخشی از مشکلات حل شد.

وی با اشاره به وجود ۴۰۰ کوچه خاکی در خرم‌دره، بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت قیر، فقط بخشی از این کوچه‌ها آسفالت شد و همین موضوع ظرفیت‌های شهرداری را تحت‌الشعاع قرار داده است.

نوری‌آرا با تاکید بر این مطلب که از مراجع بالاتر انتظار داریم این مشکل شهرستان به سطوح بالاتر انتقال داده شود، خاطرنشان کرد: مطالبات و نارضایتی‌ها مردمی در این حوزه وجود دارد زیرا با توجه افزایش قیمت‌ها حتی به ۳۰ درصد تعهدات نیز نتوانستیم عمل کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها