تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 22:40
کد خبر : 81183

ساخت اولین فیلم اکشن رزمی کشور در خوزستان

ساخت اولین فیلم اکشن رزمی کشور در خوزستان

ایسنا/خوزستان کارگردان و تهیه‌کننده اولین فیلم ورزشی در خوزستان گفت: فیلم سینمایی اکشن رزمی “رایان” در مرحله پیش تولید است که مرحله فیلمبرداری آن نیز از آبان‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد. نواب ورناصری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فیلم “رایان”، اولین فیلم سینمایی اکشن رزمی خوزستان و همچنین کشور است که سه سال است

ساخت اولین فیلم اکشن رزمی کشور در خوزستان

ایسنا/خوزستان کارگردان و تهیه‌کننده اولین فیلم ورزشی در خوزستان گفت: فیلم سینمایی اکشن رزمی “رایان” در مرحله پیش تولید است که مرحله فیلمبرداری آن نیز از آبان‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

نواب ورناصری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فیلم “رایان”، اولین فیلم سینمایی اکشن رزمی خوزستان و همچنین کشور است که سه سال است که برای این فیلم وقت گذاشته‌ایم. البته کار ما یک سال به دلیل کرونا به تعویق افتاد اما از ابتدای سال ۱۴۰۰ فعالیت‌مان را مجددا شروع کردیم و مرحله پیش‌تولید و تست آغاز شده است.

وی با بیان این‌که صحبت‌هایی با هیات‌های ورزشی و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز داشتیم و قرار بر همکاری شد، ادامه داد: از آبان‌ماه سال جاری نیز فیلم‌برداری این فیلم سینمایی آغاز می‌شود و با توجه به این‌که اولین فیلم سینمایی اکشن رزمی در کشور است و چون قصد استفاده از خود ورزشکاران استان را برای ایفای نقش در این فیلم‌ داریم، تلاش داشته‌ایم آموزش‌ها و اطلاعاتی به آن‌ها ارائه بدهیم تا بهتر عمل کنند. در این زمینه، آموزش‌های بازیگری طی چهار پنج ماه به افرادی که قرار است در این فیلم سینمایی ایفای نقش کنند، داده خواهد شد.

کارگردان و تهیه‌کننده اولین فیلم اکشن رزمی در خوزستان گفت: یک سالی است که در بخش پیش ‌تولید به سر می‌بریم و دلیل آن نیز این است که بیشتر انرژی ما صرف آموزش ورزشکارانی شده که قرار است در این فیلم سینمایی ایفای نقش کنند. ضمن این‌که حتی هنرمندانی که با ما در این فیلم همکاری دارند برای ایفای نقش به عنوان یک ورزشکار، نیازمند آموزش‌های لازم هستند. در حال حاضر تلاش شده است از پتانسیل تمام استان خوزستان در ایفای نقش‌ها بهره‌مند شویم زیرا خوزستان از نظر ورزشکار و بازیگر ظرفیت خوبی دارد و مطمئنا با همین افراد می‌توان یک فیلم در سطح بین‌المللی آماده کرد.

وی بیان کرد:‌ با توجه به این‌که فیلم سینمایی رایان اولین فیلم سینمایی ورزشی خوزستان است، باعث می‌شود ساخت فیلم سینمایی در خوزستان توسعه پیدا کند. ضمن این‌که منجر به مطرح شدن بیشتر و بهتر ورزش‌های رزمی استان خواهد شد و از نظر سطح بین‌المللی هم مطمئنا تاثیر خود را خواهد داشت.

ورناصری با بیان این‌که فیلم سینمایی رایان اولین فیلم سینمایی‌ام محسوب می‌شود، افزود: قبلا نیز فیلم کوتاه حکمت و ایلاف را ساخته‌ام که به این آمار می‌توان همکاری در تله‌فیلم و فیلم بلند کلاه سبزها و مرغ دریایی را هم اضافه کرد.

وی در پایان نیز خاطر نشان کرد: خود من ۲۵ سال در ورزش رزمی فعالیت داشتم و از هفت سالگی کار خود را با رشته کاراته شروع کردم و بعدها نیز به سمت ژیمناستیک و کشتی رفتم که در رشته‌های کاراته و کشتی دارای مدال‌های استانی هستم. سپس با توجه به فعالیت در بخش سینما، در نهایت این انگیزه در من ایجاد شد که تلفیقی از ورزش و سینما را کنار هم و در قالب یک فیلم سینمایی تجربه کنم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها