تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 21:10
کد خبر : 120663

ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مهریز آغاز می‌شود

ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مهریز آغاز می‌شود

ایسنا/یزد نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مهریز در آینده نزدیک خبر داد. «محمدرضا صباغیان» در کارگروه توسعه شهرستان مهریز ضمن اعلام این خبر، گفت: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی درخواست دیرینه مردم این شهر است و تاکنون زمین آن توسط خیر در نظر گرفته شده و پروانه ساخت

ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مهریز آغاز می‌شود

ایسنا/یزد نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مهریز در آینده نزدیک خبر داد.

«محمدرضا صباغیان» در کارگروه توسعه شهرستان مهریز ضمن اعلام این خبر، گفت: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی درخواست دیرینه مردم این شهر است و تاکنون زمین آن توسط خیر در نظر گرفته شده و پروانه ساخت آن توسط شهرداری صادر و همچنین عملیات خاکبرداری آن انجام گرفته است، اما متاسفانه به دلیل تغییرات مسئولان این حوزه، روند ساخت و عملیات اجرایی آن با متوقف شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و اعتبار پانزده میلیارد تومان در نظر گرفته شده به زودی عملیات ساخت آغاز می‌شود.

صباغیان در ادامه به بهسازی و مرمت مسیر روستاهای میانکوه اشاره و اظهار کرد: در این نشست موضوع مرمت و بهسازی مسیر ییلاقی میانکوه مهریز بررسی و مقرر شد با محوریت و تامین اعتبار شرکت گاز استان، این مهم توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، تامین نیرو و درآمد پایدار برای شهرداری و پیگیری تسهیلات و حمایت از تنها واحد خودروسازی مهریز از دیگر موضوعات این کارگروه بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها