تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 1:31
کد خبر : 14778

سازمان ملل باید مسئولیت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را بپذیرد

سازمان ملل باید مسئولیت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را بپذیرد

نماینده پارلمانی ترکیه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی سالیان سال دست به جنایات متعددی علیه مردم فلسطین و منطقه زده و سازمان ملل باید مسئولیت خود را در برابر جنایات این رژیم بپذیرد. به گزارش ایسنا، نماینده پارلمانی ترکیه در نشست فوق العاده اتحادیه مجالس اسلامی در خصوص فلسطین، بیان کرد: دلیل مشکلاتی که جهان سال

سازمان ملل باید مسئولیت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را بپذیرد

نماینده پارلمانی ترکیه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی سالیان سال دست به جنایات متعددی علیه مردم فلسطین و منطقه زده و سازمان ملل باید مسئولیت خود را در برابر جنایات این رژیم بپذیرد.

به گزارش ایسنا، نماینده پارلمانی ترکیه در نشست فوق العاده اتحادیه مجالس اسلامی در خصوص فلسطین، بیان کرد: دلیل مشکلاتی که جهان سال هاست شاهد آن است و ما اینجا به خاطر آن جمع شده‌ایم اسرائیل است. وقتی که ما تاریخ مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را می خوانیم می بینیم قدرت اصلی اسراییل نیست بلکه قدرت آمریکا و انگلیس است. ما باید این حقیقت را در کنفرانس ها تبیین و با آن مقابله کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: باید این سوال را پرسید چه کسی مسئول حقیقی این جنایت هاست. مشکل حقیقی چیست مقاومت مظلومین یا رژیم ظالمین. ما طی سالیان سال متوجه این مسئله شدیم که تصمیمات سازمان ملل فایده‌ای نداشته و جلوی جنایات رژیم صهیونیستی را نگرفته است.

نماینده پارلمانی ترکیه در ادامه خاطر نشان کرد: ما می بینیم که رژیم صهیونیستی فقط زبان مقاومت را می فهمد. هنگامی که در وضعیت کنونی به فلسطین نگاه می کنیم باید به صورت فوری با همه امکانات و توانمندی ها صدای خود را بلند کنیم تا منجر به توقف شهرک سازی‌ها و اخراج فلسطینی ها از مناطق خودشان شود. سازمان ملل باید مسئولیت خود را در برابر رژیم ظالم صهیونیستی بپذیرد. این رژیم سالیان سال دست به جنایات متعددی علیه مردم فلسطین و منطقه زده است.

وی افزود: ترکیه کمک ها مختلفی به مردم فلسطین داشته و از پارلمان های اسلامی برای ارائه کمک به مردم فلسطین دعوت می کنیم. رییس مجلس ترکیه دعوت داشتند که ما جلسه‌ای را در خصوص فلسطین در روزهای آینده در استانبول داشته باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها