تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 ژانویه 2022 - 17:49
کد خبر : 190480

سالن چند منظوره ورزشی درسیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

سالن چند منظوره ورزشی درسیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

ایسنا/سیستان و بلوچستان پروژه مهم و استراتژیک سالن چند منظوره ورزشی کوپچ شهرستان نیکشهر با حضور جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش ایسنا پروژه سالن چند منظوره ورزشی کوپچ شهرستان نیکشهر در فضای با زیربنای ۱۲۴۲ متر مربع و با

سالن چند منظوره ورزشی درسیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

ایسنا/سیستان و بلوچستان پروژه مهم و استراتژیک سالن چند منظوره ورزشی کوپچ شهرستان نیکشهر با حضور جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا پروژه سالن چند منظوره ورزشی کوپچ شهرستان نیکشهر در فضای با زیربنای ۱۲۴۲ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تکمیل شده است که در هفتمین روز دهه مبارک فجر به مورد بهره برداری رسیده و موجب خوشحالی و شعف نوجوانان و جوانان ورزشکار این منطقه شده است.

با افتتاح این سالن چند منظوره ورزشی کوپچ در نیکشهر، جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر در قالب ۳۰۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.

این دومین پروژه سالن چند منظوره ورزشی است که به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه مبارک فجر، طی یک روز، پس از افتتاح سالن چند منظوره ورزشی علی آباد شهرستان سرباز، شاهد هستیم و قطعاً نقش بسزایی در توسعه سرانه فضای ورزشی استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها