تاریخ انتشار : جمعه 19 نوامبر 2021 - 21:08
کد خبر : 104779

سایه سنگین کرونا بر سر رانندگان تاکسی

سایه سنگین کرونا بر سر رانندگان تاکسی

ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: با توجه به ارتباطات روزانه رانندگان تاکسی با مردم برای پیشگیری از کرونا، ۶۵۰ پک بهداشتی در بین آنان توسط شهرداری توزیع شد. محمدرضا ذوالقدری‌ها در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ارسالی از استانداری و مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، مقرر شد ضدعفونی شهرها با تغییراتی ادامه یابد

سایه سنگین کرونا بر سر رانندگان تاکسی

ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: با توجه به ارتباطات روزانه رانندگان تاکسی با مردم برای پیشگیری از کرونا، ۶۵۰ پک بهداشتی در بین آنان توسط شهرداری توزیع شد.

محمدرضا ذوالقدری‌ها در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ارسالی از استانداری و مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، مقرر شد ضدعفونی شهرها با تغییراتی ادامه یابد و مراکز پرتراکم و پرتردد شهری هدف اصلی ضدعفونی‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: تا اطلاع ثانوی عملیات ضدعفونی به‌صورت روزانه و با محوریت مراکزی از قبیل ایستگاه‌های بین شهری مثل ابهر _ خرم‌دره ایستگاه شرکت‌ها، ترمینال، مساجد، نانوایی‌ها، هایپرمارکت‌ها، پمپ بنزین‌ها و سی‌ان‌جی‌ها، مراکز باربری، اداره‌ها و سازمان‌های دولتی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های دولتی و خصوصی سطل‌های زباله در خیابان‌ها و کوچه‌ها، ماشین‌ها، تجهیزات و چرخ‌های حمل زباله انجام شود.

وی با بیان این‌که در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی تاکسی‌ها به همراه اهداء پک بهداشتی نیز انجام شد، گفت: ضدعفونی کردن ترمینال نیز از جمله دیگر اقدامات بود.

ذوالقدری‌ها با تاکید بر ضرورت توجه به سلامتی رانندگان، افزود: در همین راستا، ۶۵۰ پک بهداشتی شامل ماسک، دستکش‌های یک‌بار مصرف و لایتکس در بین کارگران توزیع شد.

وی گفت: رانندگان روزانه با شماری از مردم سر و کار دارند و عمل به توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا برای آن‌ها و مسافران ضروری است.

شهردار ابهر ضمن درخواست از شهروندان و اهتمام جدی آنان نسبت به رعایت نکات بهداشتی، افزود: به منظور آرامش خاطر شهروندان، ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری، تا زمان کنترل این ویروس در دستور کار است.

وی با اشاره به همکاری شهروندان ابهری برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: پویش‌های مردمی و نیروهای بسیجی نیز شهرداری را در امر ضدعفونی شهر یاری می‌کنند که این کار آن‌ها جای تقدیر دارد.

ذوالقدری‌ها یادآور شد: کماکان تاکید بر این است که در خانه ماندن بهترین راهکار غلبه بر کروناست.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها