تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 12:16
کد خبر : 136515

سرمربی گیتی پسند: از داوری خیلی آسیب دیده ایم

سرمربی گیتی پسند: از داوری خیلی آسیب دیده ایم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: پس از آنکه دو گل به ثمر رساندیم، بازیکنانمان فکر کردند که می‌توانند برنده بازی باشند و در این راه نیز دو موقعیت دیگر نیز داشتند و در روزی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم، شکست خوردیم. وحید شمسایی امروز (چهارشنبه-۲۰ اسفند) پس از شکست تیمش برابر مس سونگون اظهار

سرمربی گیتی پسند:
از داوری خیلی آسیب دیده ایم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: پس از آنکه دو گل به ثمر رساندیم، بازیکنانمان فکر کردند که می‌توانند برنده بازی باشند و در این راه نیز دو موقعیت دیگر نیز داشتند و در روزی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم، شکست خوردیم.

وحید شمسایی امروز (چهارشنبه-۲۰ اسفند) پس از شکست تیمش برابر مس سونگون اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. نیمه اول پر اتفاقی را شاهد بودیم و در نیمه دوم نیز شاهد شروع خیلی خوب بازیکنانمان بودیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص عملکرد تیم داوری تصریح کرد: اگر بخواهم درباره داوری صحبت کنم، به اندازه یک دریا باید حرف بزنم، بنابراین بهتر است به آن ورود نکنم و فکر می‌کنم که با تمام احترام به جامعه داوری خیلی از داوری آسیب دیده‌ایم، اما امیدوارم خدا عمر با عزت به آن‌ها بدهد.

شمسایی درباره مکانیزم برگزاری مرحله نهایی لیگ فوتسال گفت: شیوه برگزاری به این روش خوب است و از کسی گلگی ندارم و وقتی موضوعی تصویب می‌شود نباید دنبال چرایی آن باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها