تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 1:22
کد خبر : 75580

سرهنگ سوری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان شد

سرهنگ سوری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان شد

ایسنا/کرمان طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونان، سرهنگ” علیرضا سوری” به عنوان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان معرفی شد. امروز هشتم تیرماه از زحمات سرهنگ”سید موسی حسینی” تقدیر و سرهنگ”علیرضا سوری” به عنوان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان معرفی شد. سردار”عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی استان

سرهنگ سوری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان شد

ایسنا/کرمان طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونان، سرهنگ” علیرضا سوری” به عنوان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان معرفی شد.

امروز هشتم تیرماه از زحمات سرهنگ”سید موسی حسینی” تقدیر و سرهنگ”علیرضا سوری” به عنوان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان معرفی شد.

سردار”عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: مدیریت حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان پهناور کرمان به سبب موقعیت این استان و شرایط خاص دیگر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر یک حوزه بسیار حساس و مهم است که هم ماموریت های بسیار سخت و پیچیده و هم ظرافت های نرمی به سبب درگیر بودن با افراد و خانواده های آسیب دیده و گرفتار اعتیاد و قشر خرده فروش دارد و مسئولان این رده باید تلاش کنند در کنار جلوگیری از هرگونه حمل و توزیع مواد خانمانسوز مخدر، هم با یکسری اقدامات آموزشی و فرهنگ سازی از افزایش شمار معتادان کاسته و هم زمینه برای مشارکت سایر افراد، نهادها و مسئولان در این حوزه فراهم شود.

ناظری با قدردانی از زحمات روسا و تمامی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر استان تصریح کرد: در همین رابطه سرهنگ سوری از سوابق درخشانی در حوزه پایش و رصد کویر پهناور استان در زمان خدمت در یگان های تکاوری برخوردار است و برایش در مسئولیت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آرزوی موفقیت می کنیم تا ان شاء الله براساس تجارب ارزنده خود و کارکنان زیرمجموعه بیش از پیش در خدمت هم استانی ها و هموطنان عزیزمان باشد.

شایان ذکر است سرهنگ”علیرضا سوری” فرماندهی انتظامی شهرستان راور و قبل از آن معاونت اطلاعات و عملیات قرارگاه عملیاتی ابوذر استان را در کارنامه خدمتی خود دارد و سرهنگ”سید موسی حسینی” نیز به عنوان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس منصوب شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها