تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 20:11
کد خبر : 136889

سفر معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور به کرمان

سفر معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور به کرمان

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان از سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان کشور به استان کرمان خبر داد. “ربیع‌الله سالخورده” در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، در تشریح جزییات این خبر گفت: دکتر «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی

سفر معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور به کرمان
مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان از سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان کشور به استان کرمان خبر داد.

“ربیع‌الله سالخورده” در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، در تشریح جزییات این خبر گفت: دکتر «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان روز دوشنبه 19 فروردین‌ماه به کرمان سفر می‌کند.

وی به اهداف این سفر یک روزه اشاره کرد و افزود: بازدید از 4 شرکت دانش بنیان استان، بازدید از مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح یک ساختمان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان، بازدید از ساختمان پارک علم و فناوری و اراضی واگذار شده به شرکت‌های دانش بنیان(شهرک علمی تحقیقاتی کرمان)، بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و رونمایی از 7 محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری استان کرمان از جمله اهداف سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور به استان کرمان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها