تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 1:33
کد خبر : 123825

سه‌گانه ایران در سال کرونایی خوش درخشیده است

سه‌گانه ایران در سال کرونایی خوش درخشیده است

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه گفت: در سالی که همه دنیا درگیر ویروس کرونا بود، این فدراسیون در راستای ارتقای جایگاه این رشته ورزشی گام‌های بلندی برداشته است. مهدی گودرزی ظهر امروز (۲۷ اسفندماه) در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه

سه‌گانه ایران در سال کرونایی خوش درخشیده است

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه گفت: در سالی که همه دنیا درگیر ویروس کرونا بود، این فدراسیون در راستای ارتقای جایگاه این رشته ورزشی گام‌های بلندی برداشته است.

مهدی گودرزی ظهر امروز (۲۷ اسفندماه) در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه یک سال سخت و نفس‌گیر را در شرایط کروایی پشت سر گذاشتیم و در حال ورود به قرن جدید هستیم، افزود: شرایط کرونایی ثابت کرد که انسان تحت هر شرایطی باید آینده‌نگر باشند.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا شرایط پیچیده‌ای را در دنیا و کشور به جوامع بشری تحمیل کرده است که این شرایط کماکان ادامه دارد، تصریح کرد: با همه این اوصاف خانواده سه‌گانه ایران توانست در سالی که اکثر رشته‌های ورزشی به واسطه شیوع ویروس کرونا، دچار سردرگمی و تعطیلی شده بودند، گام‌های بلندی برداشته و به توفیقات چشم‌گیری دست یابد.

این مسئول با تاکید بر اینکه هر آنچه که در تاریخ ورزش ایران اسلامی محقق نشده بود، توسط فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در سال‌جاری محقق شد، ادامه داد: دست‌یابی به منابع پایدار مالی، توجه به رشد و ارتقای جایگاه رده‌های سنی در این رشته، تقویت جدی مقوله استعدادیابی و … از جمله اقداماتی بود که این فدراسیون در سال کرونایی ۹۹ انجام داد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه با اشاره به اینکه در سال‌جاری اقدام به برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی علی‌رغم شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده‌ایم، اظهار کرد: امروز تلاش داریم تا جایگاه ورزش‌های سه‌گانه ایران را در دنیا ارتقا دهیم؛ چرا که معتقدیم ورزشکاران مستعد زیادی در این رشته داریم که قادرند دست به کارهای بزرگی در رویدادهای بین‌المللی بزنند.

گودرزی در ادامه از زنجان به عنوان یکی از استان‌هایی که عملکرد درخشانی در این رشته دارد، یاد کرد و گفت: خوشبختانه سه‌گانه زنجان طی چند سال اخیر توسط افرادی اداره می‌شود که از جنس خود این ورزش به شمار می‌روند و انتخابات امروز نیز نشان داد که اهالی این ورزش در استان زنجان تمایل دارند روندی که تا به امروز در این هیئت طی شده است، تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این مجمع گفت: سه‌گانه از جمله رشته‌هایی بود که در شرایط کرونایی تعطیل نشد.

علی خلیلی با بیان اینکه ورزش‌های سه‌گانه یکی از رشته‌های سخت به شمار می‌رود، افزود: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که در حوزه استعدادیابی عملکرد خوبی داشته است.

وی با یادآوری اینکه امروز شاهد خروجی مطلوبی در ورزش سه‌گانه زنجان هستیم و این حاکی از آن است که اقدامات ارزنده‌ای در این حوزه توسط فعالان این عرصه انجام شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با اتفاقاتی که در رشته سه‌گانه روی داده است، آینده خوبی را برای این ورزش در کشور متصور هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه شیوع کرونا باعث نشده است تا رشته ورزش‌های سه‌گانه در زنجان تعطیل شود، ادامه داد: با توجه به اینکه در این رشته می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدام به ورزش کرد، به همین خاطر ورزشکاران این رشته در روزهای کرونایی در رشته‌های دوچرخه و دو فعالیت داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه انتظار امروز ما از فعالان این عرصه این است که مقوله استعدادیابی را در شهرستان‌های استان نیز پیاده کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی زنجان، این استان قادر است به پایگاه قهرمانی ورزش‌های سه‌گانه کشور تبدیل شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها