تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 17:46
کد خبر : 153891

سپاه بزرگترین مانع توطئه‌های آمریکا در منطقه است

سپاه بزرگترین مانع توطئه‌های آمریکا در منطقه است

امام جمعه نطنز گفت: سپاه بزرگترین مانع توطئه های آمریکا در منطقه و حتی در دنیا است. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در نطنز، حجت الاسلام والمسلمین روح الله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: سپاه پاسداران، بزرگترین مانع برای آمریکا در منطقه و حتی دنیا است و اجازه

سپاه بزرگترین مانع توطئه‌های آمریکا در منطقه است
امام جمعه نطنز گفت: سپاه بزرگترین مانع توطئه های آمریکا در منطقه و حتی در دنیا است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در نطنز، حجت الاسلام والمسلمین روح الله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: سپاه پاسداران، بزرگترین مانع برای آمریکا در منطقه و حتی دنیا است و اجازه نداده که آمریکا توطئه های خود را منطقه اجرا کند.
وی افزود: آمریکا با توطئه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و … قصد برهم زدن نظم و آرامش منطقه و حتی دنیا را دارد که تنها سپاه پاسداران در مقابل آن ایستادگی کرده است.
امام جمعه نطنز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته با تشکیل هسته های مقاومت در منطقه، مانند حشدالشعبی عراق، حزب الله لبنان، نیروهای وطنی سوریه، زینبیون و فاطمیون و … جلوی توطئه های آمریکا را بگیرد.
وی تصریح کرد: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی توسط آمریکا، آخرین تیری بود که آمریکا علیه سپاه پاسداران در کمان داشت.
امینی خاطرنشان کرد: نتیجه موضوع این خواهد بود که مردم دنیا بیشتر در مورد سپاه پاسداران تحقیق کنند و این باعث روشن شدن حقانیت سپاه خواهد شد.
وی گفت: در 40 سال گذشته سپاه پاسداران، استوار و باصلابت در برابر هجمه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی مقاومت کرده و باز هم به این مقاومت ادامه خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها