تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 23:03
کد خبر : 10704

سیستان و بلوچستان منعی در واردات کالا به کشور ندارد

سیستان و بلوچستان منعی در واردات کالا به کشور ندارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: تجار می توانند واردات کالا را انجام دهند و از تخفیف های ویژه کوله بران و مرزنشینان بهره مند شوند، سیستان و بلوچستان هیچ منعی در ورود کالا به کشور ندارد و واردات همه کالاها از بازارچه های مرزی آزاد است. به گزارش ایسنا مبین

سیستان و بلوچستان منعی در واردات کالا به کشور ندارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: تجار می توانند واردات کالا را انجام دهند و از تخفیف های ویژه کوله بران و مرزنشینان بهره مند شوند، سیستان و بلوچستان هیچ منعی در ورود کالا به کشور ندارد و واردات همه کالاها از بازارچه های مرزی آزاد است.

به گزارش ایسنا مبین علی میر بیان کرد: در ۲ ماه نخست امسال حدود ۱۹۲ هزار تن کالا از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷۰ درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: در این مدت ۱۰۲۴ راس دام شامل گاو و گوساله و شتر از بازارچه های مرزی وارد استان شده است.

مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به مصوبه های هیئت دولت ورود برنج، انبه، چای، کنجد، و اقلام میوه های گرمسیری آزاد است که تجار می توانند با ثبت آماری این کالاها را به استان و کشور وارد کنند و از تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: همچنین در حال حاضر سیمان، آهن، مواد غذایی، لوازم یدکی، خرما و دیگر محصولات کشاورزی مانند گوجه و سیب زمینی از بازارچه های مرزی صادر می شود.

میر ادامه داد: تجار می توانند واردات کالا را انجام دهند و از تخفیف های ویژه کوله بران و مرزنشینان بهره مند شوند، سیستان و بلوچستان هیچ منعی در ورود کالا ندارد و واردات همه کالاها از بازارچه های مرزی آزاد است.

مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر ۸ بازارچه در سیستان و بلوچستان فعال است، عنوان کرد: تجارت در بازارچه های مرزی به معنی واقعی صادرات غیر نفتی را شامل می شود و کمک قابل توجهی به چرخه اقتصاد و تولید کشور دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها