تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 21:21
کد خبر : 113682

شعار سال ریل گذاری برای اهداف انقلاب است

شعار سال ریل گذاری برای اهداف انقلاب است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: شعار سال تشریفاتی نیست و در واقع هدف گذاری آینده انقلاب است. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در آران و بیدگل، آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: تمام ظرفیت و استعدادهای کشور باید برای تحقق شعار سال بسیج

امام جمعه آران و بیدگل گفت: شعار سال تشریفاتی نیست و در واقع هدف گذاری آینده انقلاب است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در آران و بیدگل، آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: تمام ظرفیت و استعدادهای کشور باید برای تحقق شعار سال بسیج شوند، این یک ریل گذاری و تعیین مسیر برای موفقیت انقلاب است.
وی افزود: عده ای فکر می کنند این یک شعار تشریفاتی است، اگر به این شعارها توجه شود و همه دنبال عمل و تحقق آن باشند کشور از نیاز به قدرتهای خارجی و مستکبر بی نیاز خواهد شد، شعار رونق تولید اگر به درستی اجرایی شود و موانع آن توسط افراد مسئول و اجرایی رفع شود کشور ما در دنیا به ابرقدرت بزرگی در صحنه های اقتصادی و فرهنگی بدل خواهد شد.
وی ادامه داد: اگر رونق تولید داخلی عملی شود آثار و برکات زیادی شاهد خواهیم بود، رونق کشاورزی، صنایع دستی، صنعت، دام، اشتغال، فعالیت عمرانی، رفاه خانواده از جمله برکات خواهد بود و حتی خود دولت هم درآمد پیدا خواهد کرد و از خروج ارز از کشور جلوگیری خواهد شد، واردات کالاهای غیر ضروری کاهش خواهد یافت و اثرات تحریم را از بین خواهد برد.
امام جمعه آران و بیدگل گفت: منظور از رونق تولید فقط در حوزه صنعت نیست، بلکه همه صنایع باید رونق پیدا کنند و بزرگترین اثر رونق در شرایط فعلی بی اثر شدن تحریم های خارجی است که ابرقدرتها برای ما ایجاد کرده اند و باید مطمئن باشیم راه علاج خروج از مشکلات پیش روی کشور تکیه بر نیرو و تولید داخل است تا بی نیازی را در جای جای کشور شاهد باشیم.
وی ادامه داد: هنوز در داخل عده ای دنبال چراغ سبز اروپایی ها و خارجی ها هستند، این با عزت و بزرگی ما در تضاد است هز چند این عده در شعار صحبت از عزت می کنند ولی اشتباه می کنند، اگر اینها درست ببینند ما الان در اوج قدرت و عزت هستیم ما در باشگاه قدرت جهان نقش داریم، جبهه مقاومت با حمایت معنوی ما در دنیا حرف دارد برای گفتن و با اقتدار و صلابت دنبال رسیدن به اهداف عالیه الهی و انسانی است.
آیت الله موسوی افزود: ما باید از غرب دنبال علم و تکنولوژی باشیم نه اینکه دنبال غرب گرایی مطلق باشیم، برخی قبله و کعبه آنها شده غرب، اگر چنین شد عزت ما زیر سوال می رود نباید غرب زده شویم، ما با استفاده از نیروهای داخلی توان ایستادن بر قله های علم و اقتصاد را داریم و باید اینگونه باشیم تا نیازی به قدرتهای مستکبر پیدا نکنیم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها