تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 22:36
کد خبر : 13821

شهرداری “بافت کهن” در شهر ساری راه‌اندازی می‌شود

شهرداری “بافت کهن” در شهر ساری راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/مازندران سرپرست شهرداری ساری از راه‌اندازی شهرداری بافت تاریخی در هسته مرکزی شهر ساری خبر داد. جواد طالبی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه بهره‌برداری از موزه‌های بوستان ولایت شهر ساری، گفت: مساحت تقریبی موزه‌های بوستان ولایت به مساحت تقریبی ۱۶۰۰ مترمربع در ۴ سالن است که حدود ۴ سال بدون استفاده در این مکان رهاشده بود. وی افزود:

شهرداری "بافت کهن" در شهر ساری راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/مازندران سرپرست شهرداری ساری از راه‌اندازی شهرداری بافت تاریخی در هسته مرکزی شهر ساری خبر داد.

جواد طالبی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه بهره‌برداری از موزه‌های بوستان ولایت شهر ساری، گفت: مساحت تقریبی موزه‌های بوستان ولایت به مساحت تقریبی ۱۶۰۰ مترمربع در ۴ سالن است که حدود ۴ سال بدون استفاده در این مکان رهاشده بود.

وی افزود: با هماهنگی و عقد تفاهم‌نامه با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران این سالن‌ها باهدف تجهیز و راه‌اندازی به این سازمان واگذار شد تا بتوان از این طریق خدمات شایسته فرهنگی به شهروندان ساروی ارائه کرد.

سرپرست شهرداری ساری رویداد ۲۰۲۲ را فصلی تازه در توسعه و معرفی مرکز استان دانست و گفت: تلاش داریم تا شهر ساری را عنوان قطب گردشگری به کشورهای اکو معرفی کنیم.

طالبی به ظرفیت‌های گردشگری در بافت کهن و تاریخی شهر ساری اشاره کرد و از راه‌اندازی شهرداری بافت کهن در هسته مرکزی شهر ساری خبر داد و افزود: وجود ۱۳۱ هکتار بافت کهن در مرکز استان می‌تواند ظرفیت مهم برای معرفی مرکز استان در حوزه گردشگری باشد.

وی به بازسازی محور قدیمی خیابان جمهوری اسلامی، حدفاصل چهارراه ابن شهرآشوب تا میدان ساعت اشاره کرد و گفت: بنا داریم باهدف توسعه شهری و نگاه به ظرفیت گردشگری بافت قدیمی این خیابان را با همکاری همکاران عزیزمان در شهرداری ساری احیا کنیم.

سرپرست شهرداری ساری خدمت به شهروندان را مهم‌ترین هدف در مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: تلاش داریم با توسعه  عمران شهری در افزایش جاذبه‌های شهر ساری نقش مؤثری ایفا کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها