تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 23:06
کد خبر : 84335

شهرداری بندرعباس به کار خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور پایان داد

شهرداری بندرعباس به کار خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور پایان داد

ایسنا/هرمزگان شهرداری بندرعباس نماینده استان هرمزگان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با کسب مقام نهمی در گروه اول مسابقات به کار خود پایان داد. در هفته بیست و ششم و پایانی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهرداری بندرعباس میزبان تیم سپید رود رشت بود که این دیدار به دلیل عدم

شهرداری بندرعباس به کار خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور پایان داد

ایسنا/هرمزگان شهرداری بندرعباس نماینده استان هرمزگان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با کسب مقام نهمی در گروه اول مسابقات به کار خود پایان داد.

در هفته بیست و ششم و پایانی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهرداری بندرعباس میزبان تیم سپید رود رشت بود که این دیدار به دلیل عدم حضور نماینده استان گیلان برگزار نشد و تیم شهرداری بندرعباس با کسب سه امتیاز خانگی به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

تیم شهرداری بندرعباس در فصل جاری مسابقات با کسب ۳۲ امتیاز از ۸ برد، ۸ مساوی و ۱۰ شکست با ۲۸ گل زده و ۲۷ گل خورده به کار خود در گروه نخست با کسب عنوان نهمی فصل را به پایان رساند.

تیم شهرداری بندرعباس در این فصل در چهار هفته ابتدایی با هدایت ابراهیم باعثی بدون کسب امتیاز سپری کرد و از هفته پنجم حسن اشجاری هدایت این تیم را پذیرفت و روند نتیجه گپیری این تیم بهبود یافت به گونه ای که در نیم فصل دوم تیم شهرداری بندرعباس در بین سه تیم پر امتیاز گروه اول قرار گرفت. تیم شهرداری بندرعباس در نیم فصل نخست ۱۲ امتیاز و در نیم فصل دوم ۲۰ امتیاز را کسب کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها