تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 21:17
کد خبر : 122014

شهرداری رفسنجان رتبه سوم بودجه در استان کرمان را دارد

شهرداری رفسنجان رتبه سوم بودجه در استان کرمان را دارد

ایسنا/کرمان مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان گفت: سال ۹۹ شهرداری رفسنجان بعد از کرمان و سیرجان رتبه سوم از نظر بودجه با ۳۱۰ میلیارد تومان داشته است. “علی شهسواری” امروز 28 اسفندماه در مراسم معارفه شهردار رفسنجان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: خدمات سپاه در بیش

شهرداری رفسنجان رتبه سوم بودجه در استان کرمان را دارد

ایسنا/کرمان مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان گفت: سال ۹۹ شهرداری رفسنجان بعد از کرمان و سیرجان رتبه سوم از نظر بودجه با ۳۱۰ میلیارد تومان داشته است.

“علی شهسواری” امروز 28 اسفندماه در مراسم معارفه شهردار رفسنجان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: خدمات سپاه در بیش از چهل سال از عمر انقلاب در سطح کشور در همه ابعاد قابل تقدیر است و نمونه بارز پاسداران سردار سلیمانی است و عملکرد سردار سلیمانی آنقدر ارزشمند بود که تبدیل به مکتب شد، او همیشه تاکید داشت کار را برای خدا و بدون منت برای مردم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ۸۴ شهرداری در استان کرمان وجود دارد، افزود: در سطح استان کرمان در یک سال و نیم گذشته ۱۵ شهرداری و شهر جدید ایجاد شد.

شهسواری ادامه داد: سال  ۹۹ مجموع بودجه شهرداری‌های استان کرمان 2850 میلیارد تومان بوده که ۹۵۰ میلیارد تومان تا اسفند از محل اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها واریز شده است.

وی تصریح کرد: اعتماد مردم موجب تحقق بودجه و مشارکت آنها می‌شود، مشارکت صرفا پرداخت پول و عوارض و… نیست، همین که مراقبت می‌کنند کسی زباله نریزد یا درختی نشکند نشان اعتماد مردم در بحت شهرداری است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان با بیان اینکه شهرداری جای مسائل سیاسی نیست و متعلق به همه مردم است، خاطرنشان کرد: شهرداری ساعت کار ندارد یک مجموعه شهرداری ۴۹۰ وظیفه در یک روز دارد که باید انجام دهد و با استفاده از ظرفیت های شهرستان باید کارهای شهرداری را ارتقاء داد.

شهسواری در ادامه بیان کرد:  رفسنجان بعد از مرکز استان و سیرجان سومین شهرستان با ۳۱۰ میلیارد تومان از نظر بودجه شهرداری در سال ۹۹ بوده و با توجه به اینکه سال جدید بودجه ۵۰۰ میلیارد تومان بسته شده با شهرستان دوم استان برابری می‌کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها