تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 17:19
کد خبر : 180798

شهر جهانی منبت ۱۳ اثر راهی جشنواره صنایع‌دستی فجر کرد

شهر جهانی منبت ۱۳ اثر راهی جشنواره صنایع‌دستی فجر کرد

ایسنا/فارس مسئول اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان آباده گفت: ۱۳ اثر از آثار صنایع‌دستی تولید شده توسط هنرمندان شهر جهانی منبت، راهی جشنواره فجر شده است. داوود جعفرپور یکشنبه ۲۶ بهمن به خبرنگاران گفت: از تعداد ۱۳ اثر ارسالی آباده به پنجمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر، ۱۱ اثر و از این تعداد

شهر جهانی منبت ۱۳ اثر راهی جشنواره صنایع‌دستی فجر کرد

ایسنا/فارس مسئول اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان آباده گفت: ۱۳ اثر از آثار صنایع‌دستی تولید شده توسط هنرمندان شهر جهانی منبت، راهی جشنواره فجر شده است.

داوود جعفرپور یکشنبه ۲۶ بهمن به خبرنگاران گفت: از تعداد ۱۳ اثر ارسالی آباده به پنجمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر، ۱۱ اثر و از این تعداد ۵ اثر مربوط به آقایان ماجد و مسعود شهریاری، دارندگان نشان‌های ملی و بین‌المللی مرغوبیت است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، او ادامه داد: سایر آثار متعلق است به آقایان محمد کریمی، علیرضا نعمت‌اللهی، مهدی کریمی و حجت عسکری، از هنرمندان برجسته شهر جهانی منبت، است.

جعفرپور با اشاره به حضور رضانیا، بانوی هنرمند آباده‌ای با ۲ اثر در پنجمین جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر، گفت: این دوره از جشنواره ۲۰ بهمن در محل موزه ملی ایران آغاز به کار کرده و تا ۱۰ اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها