تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 20:24
کد خبر : 10202

شهر کرمان با مشکل جدی فضای آموزشی مواجه است/ کلاس های 40 نفره!

شهر کرمان با مشکل جدی فضای آموزشی مواجه است/ کلاس های 40 نفره!

ایسنا/کرمان معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در شهر کرمان بیشترین تراکم دانش آموزی داریم و بالای 40 نفر است که باید برای حل مسئله فضای آموزشی اقدام جدی صورت بگیرد و اگر کلاس ها حضوری باشد، با توجه به کرونا مشکل جدی خواهیم داشت. “عباس ضیاء” ظهر امروز دوم خردادماه

شهر کرمان با مشکل جدی فضای آموزشی مواجه است/ کلاس های 40 نفره!

ایسنا/کرمان معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در شهر کرمان بیشترین تراکم دانش آموزی داریم و بالای 40 نفر است که باید برای حل مسئله فضای آموزشی اقدام جدی صورت بگیرد و اگر کلاس ها حضوری باشد، با توجه به کرونا مشکل جدی خواهیم داشت.

“عباس ضیاء” ظهر امروز دوم خردادماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به افزایش تعداد ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: 937 نفر در پایه اول، 619 نفر در پایه هفتم و 1361 نفر دانش آموز در پایه دهم افزایش ثبت نام داشتیم.

وی افزود: براساس آماری که از ثبت احوال دریافت کرده ایم، 65 هزار و 428 نفر دانش آموز کلاس اولی در استان کرمان باید ثبت نام کنیم که احتمالا نزدیک به 5000 دانش آموز اتباع هستند.

ضیاء تصریح کرد: ثبت نام در مدارس عادی و هیئت امنائی به واسطه موقعیت جغرافیایی است و به دلیل کرونا ثبت نام مدارس الکترونیکی خواهد بود و نیاز به حضور اولیاء نیست و تنها برای پایه اول ابتدائی به منظور سنجش نیاز به مراجعه حضوری است.

معاون آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: به جز هزینه کتاب و بیمه، هزینه ای در زمان ثبت نام دریافت نمی شود و در بحث فرم لباس فعلا هزینه دریافت نمی شود تا ببینیم مدارس حضوری است یا نه؟

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی به ویژه در شهر کرمان اظهار کرد: در شهر کرمان بیشترین تراکم دانش آموزی داریم و بالای 40 نفر است که باید برای حل مسئله فضای آموزشی اقدام جدی صورت بگیرد و اگر کلاس ها حضوری باشد، با توجه به کرونا مشکل جدی خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها