تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 نوامبر 2021 - 1:30
کد خبر : 73678

صادرات بیش از ۶۴۴ هزار دلاری کالا از کهگیلویه و بویراحمد طی سه ماه امسال

صادرات بیش از ۶۴۴ هزار دلاری کالا از کهگیلویه و بویراحمد طی سه ماه امسال

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد از صادرات بیش از ۶۴۴ هزار دلاری کالا از این استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد. «بهنام احمدی» گفت: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۵ فقره اظهارنامه صادراتی به وزن ۴۲۸ تن کالا شامل؛ پودر و عصاره شیرین بیان، انواع محصولات آرایشی و

صادرات بیش از ۶۴۴ هزار دلاری کالا از کهگیلویه و بویراحمد طی سه ماه امسال

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد از صادرات بیش از ۶۴۴ هزار دلاری کالا از این استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

«بهنام احمدی» گفت: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۵ فقره اظهارنامه صادراتی به وزن ۴۲۸ تن کالا شامل؛ پودر و عصاره شیرین بیان، انواع محصولات آرایشی و بهداشت از این استان صادر شد.
وی اظهارکرد: این میزان کالا به مقصد کشورهای آلمان، عراق، امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، صادر شده که ارزش این محصولات ۶۴۴ هزار و ۲۷ دلار است.
مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این میزان کالاهای صادراتی استان به لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد و از لحاظ ارزش دلاری نیز ۳۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد، احمدی بیان کرد: همچنین در ۳ ماهه نخست امسال تعداد ۶۶ فقره پرونده قاچاق کالا مطابق با ماده ۴۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز در گمرک استان تشکیل و مراحل تشریفات قانونی آن به پایان رسید.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها