تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 - 10:15
کد خبر : 150135

صنوف آلاینده و مزاحم شهری سنندج ساماندهی می‌شود

صنوف آلاینده و مزاحم شهری سنندج ساماندهی می‌شود

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج از انتخاب مشاور جهت امکان‌سنجی و مکان‌یابی ساماندهی صنوف آلاینده در سنندج خبر داد و گفت: صنوف آلاینده و مزاحم شهری در سنندج ساماندهی می‌شود . به گزارش ایسنا منطقه کردستان، تورج سلطنت‌پوری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صنوف آلاینده و مزاحم شهری ساماندهی

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج از انتخاب مشاور جهت امکان‌سنجی و مکان‌یابی ساماندهی صنوف آلاینده در سنندج خبر داد و گفت: صنوف آلاینده و مزاحم شهری در سنندج ساماندهی می‌شود .

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، تورج سلطنت‌پوری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صنوف آلاینده و مزاحم شهری ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: بر اساس شیوه‌نامه ساماندهی مشاغل آلاینده ابلاغیه هیئت وزیران این شهرداری بعنوان دبیر کارگروه ساماندهی مشاغل آلاینده شهرستان انتخاب شده است .

وی افزود:  یکی از رسالت‌های کاری  این سازمان  در راستای ساماندهی صنوف آلاینده و شناسایی و تهیه اطلس مشاغل آلاینده در قالب پنج اتحادیه است .

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج، از انتشار فراخوان برای انتخاب مشاور در راستای مکان‌یابی و امکان‌سنجی انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر خبر داد و گفت: اجرای طرح ساماندهی صنوف آلاینده می‌تواند به بهبود فضای کالبد شهری و همچنین بهبود محیط کسب و کار و شرایط فعالیت اقتصادی در بستر شهر و کاهش ترافیک کمک کند .

سلطنت‌پوری اضافه کرد: اتحادیه فلزکاران، درودگران، نمایشگاه داران اتومبیل، تعمیرکاران و مصالح فروشان  از جمله صنوفی هستند که نسبت به ساماندهی آنها اقدام خواهد شد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت اجرای طرح ساماندهی صنوف آلاینده بالغ بر 4 هزار صنف از محدوده شهری خارج  و در مجتمع‌های صنفی در حریم خارج از محدوده شهر ساماندهی می‌شوند .

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها