تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 20:43
کد خبر : 154904

ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

ایسنا/ایلام مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: سرمایه گذاری ۶.۸ دولت تدبیر و امید در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل را دو چندان کرده است. «آیت قیصربیگی» در نشست قرارگاه شیمیایی استان بر اهمیت و نقش این قرارگاه تاکید و اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه

ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

ایسنا/ایلام مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: سرمایه گذاری ۶.۸ دولت تدبیر و امید در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل را دو چندان کرده است.

«آیت قیصربیگی» در نشست قرارگاه شیمیایی استان بر اهمیت و نقش این قرارگاه تاکید و اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان ایلام سرمایه گذاری عظیمی انجام داده و سرمایه گذاری ۶.۸ دولت تدبیر و امید در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی ضرورت توجه به ملاحظات پدافندغیرعامل را دو چندان کرده است.

وی از تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی خبر داد و تصریح کرد: ازآنجا که حوادث و رخدادهای شیمیایی نیازمند ورود سریع و به موقع است تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان با حضور کارشناسان و متخصصان امر اصلی ضروری است.

مدیرکل پدافندغیرعامل استان بر مسئولیت‌پذیری مدیران در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: قطعاً در صورت بی توجهی به ملاحظات پدافند غیرعامل در حوزه کاری مدیران، بی تعارف و بدون ملاحظه با آنان برخورد خواهد شد.

قیصربیگی در ادامه از بازدیدهای دوره ای حوزه پدافند غیر عامل خبر داد و گفت: این بازدید ها در راستای پایش و بررسی ملاحظات پدافند غیر عامل صورت می‌گیرد و لازم است همه دستگاه ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی ضمن تشکر از ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌هایی که نسبت به ملاحظات پدافند غیرعامل توجه و اهتمام لازم را داشته اند، گفت: بنا داریم به موازات ادارات استان، نقش و جایگاه پدافند غیرعامل را در بین مردم و جامعه تبیین نمائیم که در این راستا نیازمند همکاری و همراهی جامعه هدف دستگاه‌های مرتبط هستیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها