تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 اکتبر 2021 - 15:41
کد خبر : 21839

ضرورت توجه بیشتر مسئولین به دفاتر تسهیلگری

ضرورت توجه بیشتر مسئولین به دفاتر تسهیلگری

 رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی خواستار ضرورت توجه بیشتر مسئولین به دفاتر تسهیلگری شد علی اصغر غفاری زاده در اولین جشنواره اجتماع محور دستاوردهای اهالی محله باغ‌خلج و رودکی اراک که به همت دفتر تسهیلگری جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: چندسالی است که موضوع دفاتر تسهیلگری در کشور مطرح شده و توجه آنها بیشتر

ضرورت توجه بیشتر مسئولین به دفاتر تسهیلگری

 رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی خواستار ضرورت توجه بیشتر مسئولین به دفاتر تسهیلگری شد

علی اصغر غفاری زاده در اولین جشنواره اجتماع محور دستاوردهای اهالی محله باغ‌خلج و رودکی اراک که به همت دفتر تسهیلگری جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: چندسالی است که موضوع دفاتر تسهیلگری در کشور مطرح شده و توجه آنها بیشتر معطوف به رساندن صدای اهالی مناطق محل استقرار و فعالیت خود در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و… به گوش مسئولین است تا مسئولین بیشتر در جریان اینگونه مسائل و مشکلات قرار گیرند و در نهایت بتوان کمکی به رفع این مشکلات و موانع کرد.

وی افزود: متولی این حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری است و این معاونت امسال راه اندازی این دفاتر را بر عهده جهاددانشگاهی قرار داده است، چراکه جهاددانشگاهی دارای تجربیات و فعالیت های ریادی در این زمینه است و سعی شده در این دفاتر از افراد مطلع استفاده شود تا مشکلات به خوبی رصد شوند.

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی تصریح کرد: در این مدت نامه های زیادی برای مسئولین ارسال شده که برخی به لبیک گفتن منتهی و مشکلات رفع شده و برخی مشکلات نیز همچنان باقی مانده است.

غفاری زاده بیان کرد: امید است شرایطی فراهم شود که اهمیت این ‌دفاتر و فعالیت آنها توسط مسئولین بیشتر شناخته شود و شاهد ایجاد مناطق امن از نظر اجتماعی و اقتصای و… در این محله ها باشیم.

وی ادامه داد: ظرفیت ها و استعدادهای زیادی در این مناطق وجود دارد که به سبب برخی مشکلات شکوفا نشده اند و تقاضای ما از مسئولین توجه به این ظرفیت هاست.

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم که جامعه ای عاری از هرگونه مشکل و سرشار از سلامتی برای مردم ایجاد شود و اینگونه مناطق دیگر شاهد مشکلات اجتماعی، اقتصادی و… نباشند و دفاتر تسهیلگری نیز بتوانند رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

به گزارش ایسنا، اولین جشنواره اجتماع محور دستاوردهای اهالی محله های باغ‌خلج و رودکی بهمراه عرضه غذاهای بومی و محلی اراک به همت دفتر تسهیلگری جهاد دانشگاهی استان مرکزی آغاز به کار کرد.

به گفته مقدسی دبیر اجرایی این جشنواره، ساعات کار این جشنواره دو روزمه ۹ تا ۱۴ است و تولیدات بانوان کارآفرین و بانوانی که در این محله ها به کارآفرینی در منزل مشغول هستند در ۲۰ غرفه این نمایشگاه عرضه شده است، همچنین موسسه توانبخشی معلولین و انجمن یادگار توکل نیز تولیدات خود را در این جشنواره عرضه کرده اند. این محصولات عمدتا در حوزه صنایع دستی هستند.

در این مراسم از کارآفرینان و غرفه داران این محله‌ها نیز تقدیر شد.

 

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها