تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 18:52
کد خبر : 146758

طرح «بهار مهربانی» برای ایجاد نشاط در کودکان مناطق سیل زده اجرا شد

طرح «بهار مهربانی» برای ایجاد نشاط در کودکان مناطق سیل زده اجرا شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی «بهار مهربانی» برای ایجاد نشاط در کودکان مناطق سیل زده، گفت: کودکان گیلانی همپای دیگر کودکان کشور به همنوعان خود در مناطق سیل زده، کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی هدیه دادند. به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، پریسا کرمی در حاشیه برگزاری طرح ملی

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی «بهار مهربانی» برای ایجاد نشاط در کودکان مناطق سیل زده، گفت: کودکان گیلانی همپای دیگر کودکان کشور به همنوعان خود در مناطق سیل زده، کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی هدیه دادند.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، پریسا کرمی در حاشیه برگزاری طرح ملی «بهار مهربانی» که در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح مذکور از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور راه اندازی شده است، گفت: طرح «بهار مهربانی» برای ایجاد نشاط در کودکان مناطق سیل زده اجرا شد.

وی از جمع‌آوری کتاب و محصولات فرهنگی اهدایی مردم جهت ارسال به مناطق سیل‌زده کشور در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و گفت: در این طرح از کودکان و خانواده‌های آنان دعوت شده کودکان مناطق سیل زده را با اهدای کتاب و اسباب بازی خوشحال کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با بیان اینکه طرح «بهار مهربانی» همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شده است، افزود: کودکان گیلانی همپای دیگر کودکان کشور به همنوعان خود در مناطق سیل زده، کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی هدیه دادند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ نوعدوستی بین کودکان و کمک به روحیه قشرهای مختلف مناطق آسیب دیده از سیل اخیر، به ویژه کودکان این مناطق برنامه های فرهنگی و اجتماعی در قالب طرح «بهار مهربانی» اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: نقاشی هایی که کودکان در این دورهمی کمک به همنوع و به دور از هیاهوی دنیای پیرامون کشیدند، در نمایشگاهی به همین نام به نمایش گذاشته می شود.

کرمی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این اقدام نوع دوستانه می‌توانند هدایای خود را به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود تحویل دهند لذا مخاطبان برای اطلاع از فهرست کتابخانه‌های عمومی، می‌توانند به سامانه اینترنتی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان مراجعه کنند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها