تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 21:33
کد خبر : 19702

طوفان و سیل بیش از ۲۳۳ میلیارد تومان به استان کرمان خسارت زد

طوفان و سیل بیش از ۲۳۳ میلیارد تومان به استان کرمان خسارت زد

ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از خسارت بیش از ۲۳۳ میلیارد تومانی طوفان و سیل در اردیبهشت امسال به استان کرمان خبر داد و گفت: میزان خسارات بخش زیربنایی بیش از 80 میلیارد تومان و مقدار خسارات به بخش کشاورزی بیش از 150 میلیارد تومان بوده است. “مجید سعیدی” در گفت و گو با ایسنا

طوفان و سیل بیش از ۲۳۳ میلیارد تومان به استان کرمان خسارت زد

ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از خسارت بیش از ۲۳۳ میلیارد تومانی طوفان و سیل در اردیبهشت امسال به استان کرمان خبر داد و گفت: میزان خسارات بخش زیربنایی بیش از 80 میلیارد تومان و مقدار خسارات به بخش کشاورزی بیش از 150 میلیارد تومان بوده است.

“مجید سعیدی” در گفت و گو با ایسنا درباره میزان خسارات بلایای طبیعی در اردیبهشت ماه امسال به استان کرمان اظهار کرد: در ماه گذشته شاهد وقوع طوفان و سیل در استان بودیم.

وی با بیان اینکه سیل و طوفان خساراتی به زیربناها و بخش کشاورزی ۹ شهرستان استان وارد کرد، ادامه داد: این خسارت ها در شهرستان های جیرفت، بافت، کرمان، سیرجان، عنبرآباد، انار، فاریاب، بم و کوهبنان اتفاق افتاده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از خسارت بیش از ۲۳۳ میلیارد تومانی طوفان و سیل در ماه اردیبهشت به استان کرمان خبر داد و گفت: میزان خسارات بخش زیربنایی بیش از 80 میلیارد تومان و مقدار خسارات به بخش کشاورزی بیش از 150 میلیارد تومان بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها