تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 16:28
کد خبر : 145295

عرضه مواد پروتئینی، بیشترین تخلفات در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داد

عرضه مواد پروتئینی، بیشترین تخلفات در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داد

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، اولویت بازرسی‌های صورت گرفته در این ایام را، گروه کالاهای هدف عید نوروز شامل کالاهای اساسی، آجیل، خشک بار، شیرینی، پوشاک و کفش اعلام کرد و گفت: بیشترین تخلفات صورت گرفته از لحاظ ارزش در گروه کالایی مواد پروتئینی بوده

عرضه مواد پروتئینی، بیشترین تخلفات در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داد

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، اولویت بازرسی‌های صورت گرفته در این ایام را، گروه کالاهای هدف عید نوروز شامل کالاهای اساسی، آجیل، خشک بار، شیرینی، پوشاک و کفش اعلام کرد و گفت: بیشترین تخلفات صورت گرفته از لحاظ ارزش در گروه کالایی مواد پروتئینی بوده است.

علی تهوری در گفت‌وگو با ایسنا از تشکیل 249 پرونده تخلف در یک ماهه اول طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 در خراسان جنوبی به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 که از 15 بهمن ماه 99 آغاز شده، تاکنون 9 هزار و 714 بازرسی از واحدهای صنفی گروه کالایی و خدماتی استان انجام شده است که در این راستا تا 16 اسفند ماه 249 پرونده تخلف به ارزش 10 میلیارد و 572 میلیون و196 هزار و 430 ریال تشکیل وبه تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی، اولویت بازرسی‌های صورت گرفته در این ایام را، گروه کالاهای هدف عید نوروز شامل کالاهای اساسی، آجیل، خشک بار، شیرینی، پوشاک و کفش اعلام کرد و افزود: بیشترین تخلفات صورت گرفته از لحاظ ارزش در گروه کالایی مواد پروتئینی بوده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور مهم‌ترین تخلفات اقتصادی گزارش شده است.

تهوری یادآور شد: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ با حضور ۳۲ تیم بازرسی این سازمان، به همراه بازرسان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها