تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 19:34
کد خبر : 12592

عملیات بیت‌المقدس ۴ یکی از افتخارات ایران در دوران دفاع مقدس است

عملیات بیت‌المقدس ۴ یکی از افتخارات ایران در دوران دفاع مقدس است

ایسنا/لرستان رئیس آموزش و پرورش اشترینان گفت: عملیات بیت‌المقدس ۴ یکی از افتخارات ایران در دوران دفاع مقدس است. امیر صارمی در جلسه‌ای به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای سوم خرداد، یکی از افتخارات ایران در دوران دفاع مقدس را عملیات بیت المقدس ۴عنوان و اظهار

عملیات بیت‌المقدس ۴ یکی از افتخارات ایران در دوران دفاع مقدس است

ایسنا/لرستان رئیس آموزش و پرورش اشترینان گفت: عملیات بیت‌المقدس ۴ یکی از افتخارات ایران در دوران دفاع مقدس است.

امیر صارمی در جلسه‌ای به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای سوم خرداد، یکی از افتخارات ایران در دوران دفاع مقدس را عملیات بیت المقدس ۴عنوان و اظهار کرد: رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس به ویژه در مرحله چهارم عملیات بیت المقدس۴، موجب آزادسازی خرمشهر شد که از جمله نکات مهم این عملیات، به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران بر فراز مسجد جامع خرمشهر و دیگری، اقامه نماز جماعت در آن مسجد بود که این عمل، پیامی برای همگان داشت که در هر شرایطی مسلمانان، برپایی و اقامه نماز را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو و با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات، از همه آحاد مردم شریف ایران به ویژه فرهنگیان منطقه اشترینان خواست، علی‌رغم وجود مشکلات موجود، با تمام توان، مثل سال‌های گذشته در انتخابات حضور گسترده، پررنگ و پرشوری داشته باشند و در این شرایط بسیار حساس، وحدت خود را حفظ کنند چرا که در غیر این صورت، تفرقه و دلسردی مردم را به همراه خواهد داشت.

صارمی خاطرنشان کرد: اداره آموزش و پرورش، جای هیچ‌گونه تبلیغ برای هیچ‌یک از نامزدهای انتخاباتی نیست و هیچ‌گونه تبلیغی در محل کار، مدارس و آموزشگاه‌ها از سوی طرفداران کاندیداها، نباید صورت پذیرد که در صورت مشاهده، برخورد قانونی انجام خواهد گرفت اما در شرایط غیر اداری، افراد مختار به فعالیت سیاسی هستند.

رئیس آموزش و پرورش اشترینان اضافه کرد: از همه مدیران درخواست می‌شود در کانال‌ها و گروه‌های مجازی به ویژه شاد، نسبت به دعوت عموم مردم  برای شرکت در انتخابات، اهتمام ورزند.

گفتنی است در پایان این جلسه از بهروز میرزایی(مدیر دبیرستان شهدای فرهنگی) و فرزند فرهنگی شهید(محمد رحیم میرزایی)، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر، تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها