تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 12:15
کد خبر : 100631

غربالگری خانه به خانه ۴۰ درصد اسدآبادی‌ها

غربالگری خانه به خانه ۴۰ درصد اسدآبادی‌ها

ایسنا/همدان رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد از غربالگری ۴۰ درصد خانه به خانه مردم این شهرستان توسط دانشکده در بحث کروناویروس خبر داد. دکتر بهنام‌رضا مخصوصی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون توسط تیم های غربالگری و بیماری یابی خانه به خانه در شهرستان اسدآباد ۴۳ هزار نفر

ایسنا/همدان رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد از غربالگری ۴۰ درصد خانه به خانه مردم این شهرستان توسط دانشکده در بحث کروناویروس خبر داد.

دکتر بهنام‌رضا مخصوصی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون توسط تیم های غربالگری و بیماری یابی خانه به خانه در شهرستان اسدآباد ۴۳ هزار نفر در بحث کروناویروس غربالگری شده اند.

وی با بیان اینکه ۸۲ درصد اسدآبادی ها از طریق خوداظهاری در جریان سلامت خود در بحث کروناویروس قرار گرفتند، گفت‌: به علت عدم توجه همشهریان به هشدارهای بهداشتی و عدم تعامل در پیوستن به پویش «در خانه بمانیم» و حضور چند هزار نفری همشهریان در روزهای آخر اسفندماه در معابر و مراکز خرید، پیک‌هایی از شیوع کروناویروس در روزهای آینده خواهیم داشت.

مخصوصی یادآور شد: اگر مردم عید دیدنی و دید و بازدیدهای عید را حذف کرده و از تردد غیرضروری در شهر صرف نظر کنند، می‌توانیم این بیماری و حلقه انتقال و اتصال این ویروس منحوس را قطع و یا به حداقل برسانیم.

وی با هشدار به اینکه هنوز به پایان کار مهار کروناویروس نرسیده ایم بنابراین سهل انگاری و کوتاهی دراین زمینه باعث تشدید ویروس خواهد شد، خاطرنشان کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در زمینه غربالگری و بیماریابی در سطح کشور رتبه دوم را کسب کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها