تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 1:17
کد خبر : 105529

«فانوس و دریا» منتشر شد

«فانوس و دریا» منتشر شد

ایسنا/بوشهر کتاب “فانوس و دریا” نوشته راضیه عقیلی مهر توسط انتشارات نای‌بند منتشر شد. در این کتاب گزیده‌ای از مجموعه یادداشت های عقیلی مهر در حوزه مباحث فرهنگی، اجتماعی در گستره ملّی و به ویژه استان بوشهر که در یک دهه گذشته در هفته نامه “پیغام” به چاپ می‌رسیده گردآوری شده است. این مجموعه یادداشت‌ها در

«فانوس و دریا» منتشر شد

ایسنا/بوشهر کتاب “فانوس و دریا” نوشته راضیه عقیلی مهر توسط انتشارات نای‌بند منتشر شد.

در این کتاب گزیده‌ای از مجموعه یادداشت های عقیلی مهر در حوزه مباحث فرهنگی، اجتماعی در گستره ملّی و به ویژه استان بوشهر که در یک دهه گذشته در هفته نامه “پیغام” به چاپ می‌رسیده گردآوری شده است.

این مجموعه یادداشت‌ها در طی سال‌های فعالیت مطبوعاتی مولف، در ستونی ثابت با نام “فانوس” نشر می‌یافت.

نویسنده این یادداشت‌ها می گوید کوشیده با بیانی روان و ساده و متناسب با زبان حاکم بر روزنامه نگاری به نگارش مسائل پیرامون خود بپردازد و اگر امروز دست به انتشار دوباره آن‌ها در قالب یک کتاب زده، هدف آن بوده است که این یادداشت‌های پراکنده در دل چند سال فعالیت مطبوعاتی، یک جا گرد آورده شوند و از سوی دیگر از لحاظ تاریخی موضوعاتی را یادآور شود که ممکن است بخش زیادی از آن‌ها امروز هم دغدغه ما باشد.

به گزارش ایسنا، مجموعه “فانوس و دریا” در ۲۴۷ صفحه به چاپ رسیده و محل فروش آن کتابفروشی پاتیزه واقع در بوشهر، خیابان امام (سنگی)، خیابان فرعی بعثت، روبروی استانداری، کافه کتاب بوشهر است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها