تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اکتبر 2021 - 23:10
کد خبر : 26092

فرزندان انقلاب اسلامی به دنبال انتخاب اصلح هستند

فرزندان انقلاب اسلامی به دنبال انتخاب اصلح هستند

ایسنا/همدان رئیس شورای هماهنگی فرزندان انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه فرزندان انقلاب اسلامی ضمن بصیرت افزایی، به دنبال انتخاب اصلح هستند، گفت: قهر کردن‌ها، بی‌تفاوت‌ها و بی‌اثر بودن‌ها با جنسیت انسان و انسانیت فاصله دارد و باید بود و نبود ما با هم فرق کند که یکی از عرصه‌هایی که می‌توانیم بودن‌ها را اثبات کنیم در

 فرزندان انقلاب اسلامی به دنبال انتخاب اصلح هستند

ایسنا/همدان رئیس شورای هماهنگی فرزندان انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه فرزندان انقلاب اسلامی ضمن بصیرت افزایی، به دنبال انتخاب اصلح هستند، گفت: قهر کردن‌ها، بی‌تفاوت‌ها و بی‌اثر بودن‌ها با جنسیت انسان و انسانیت فاصله دارد و باید بود و نبود ما با هم فرق کند که یکی از عرصه‌هایی که می‌توانیم بودن‌ها را اثبات کنیم در همین انتخاب کردن‌هاست.

ارشاد استعدادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه خوشبختانه در این برهه حساس انقلاب اسلامی و آغازگاه تمدن نوین اسلامی فرصتی برای گروهی از جوانان فراهم شد تا به عنوان شورای هماهنگی فرزندان انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند، اظهار کرد: در تاریخ این مرز و بوم برهه‌های حساسی را شاهد بودیم به طوریکه در هر برهه اقداماتی رقم خورده که تاریخ‌ساز بوده و در آینده این کره خاکی نقش بسزایی داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیتی که در این برهه از زمان وجود دارد و بعد از صدور بیانیه الهی و راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی دوستان عزم خود را جزم کردند که به عنوان شورای هماهنگی فرزندان انقلاب اسلامی بازآیی مجددی را برای خود ایجاد و براساس یک رسالت و مأموریت جدید نقش خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه در سراسر کشور نیز شعباتی تأسیس شده و دبیرانی انتصاب شدند، مطرح کرد: براساس این مأموریت جدید ما هم سازوکار خود را در همدان ایجاد کردیم تا بتوانیم در انتخابات پیش‌رو عملکرد موفقی داشته باشیم.

استعدادی با بیان اینکه در ستاد همدان نیز جوانان متعصب، مؤمن و با دغدغه را جذب کردیم، ادامه داد: یکی از مهمترین کارهایی که شورای فرزندان انقلاب اسلامی بر عهده گرفت، آگاهی بخشی، بصیرت بخشی و ارتقای شعور سیاسی و استفاده از آزادی‌هایی است که قانون در اختیار انسان گذاشته و آن هم انتخاب است.

وی تأکید کرد: قهر کردن‌ها، بی‌تفاوت‌ها و بی‌اثر بودن‌ها با جنسیت انسان و انسانیت فاصله دارد و باید بود و نبود ما با هم فرق کند که یکی از عرصه‌هایی که می‌توانیم بودن‌ها را اثبات کنیم در همین انتخاب کردن‌هاست.

استعدادی با بیان اینکه بعد از حضور و شعور سیاسی و ارتقاء در مشارکت‌ها، بحث انتخاب اصلح است، یادآور شد: طبیعی است هر آن کس که شورای نگهبان تأیید می‌کند، آن چارچوب‌ها و اصول اولیه را دارد و ما نیز فراتر از آن را نمی‌خواهیم.

وی اضافه کرد: پس از معرفی هفت کاندیدا از سوی شورای نگهبان، ما وظیفه داریم بعد از ارزیابی‌ها، بررسی‌ها و بعد از سنجیدن‌هایی که از سوی شورای مرکزی و سایر ارکان‌ انجام می‌شود، بتوانیم انتخاب اصلح داشته و فرد اصلح را به دیگران معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی فرزندان انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه بزرگترین معضل امروز کشور معضل مدیریتی است، یادآور شد: اگر بنا بر تغییر و تحولی باشد باید در قوه مجریه این اتفاق بیفتد که براساس این مؤلفه‌ها آیت الله رئیسی در شورای فرزندان انقلاب به جمع‌بندی رسیده و امروز با تمام توان و ظرفیت خود برای معرفی وی گام برمی‌داریم.

وی با بیان اینکه فرزندان انقلاب اسلامی ضمن بصیرت افزایی، به دنبال انتخاب اصلح هستند، مطرح کرد: در استان همدان شورای هماهنگی فرزندان انقلاب ساماندهی شده و دبیران شهرستانی و معاونان منصوب شدند و کمیته رأی اولی‌های ما با یک رنگ و لعاب و سیاست جدید شروع به کار کرده و با تمام توان کار می‌کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها