تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 18:35
کد خبر : 165957

فعالیت 805 کارگاه در شهرک های صنعتی کردستان

فعالیت 805 کارگاه در شهرک های صنعتی کردستان

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با بیان اینکه ۸۰۵ کارگاه در ۱۰ شهرک صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده‌اند اعلام کرد که با شروع فعالیت کارگاه‌ها در شهرک‌ صنعتی شماره ۴، این شهرک چشم و چراغ صنعت استان کردستان خواهد شد. احمد خسروی، ظهر امروز سه شنبه (۵ اسفند ماه) در دیدار صمیمانه نماینده ولی فقیه

فعالیت 805 کارگاه در شهرک های صنعتی کردستان

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با بیان اینکه ۸۰۵ کارگاه در ۱۰ شهرک صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده‌اند اعلام کرد که با شروع فعالیت کارگاه‌ها در شهرک‌ صنعتی شماره ۴، این شهرک چشم و چراغ صنعت استان کردستان خواهد شد.

احمد خسروی، ظهر امروز سه شنبه (۵ اسفند ماه) در دیدار صمیمانه نماینده ولی فقیه در کردستان با صنعتگران و کارآفرینان شهرکهای صنعتی کردستان اظهار کرد که همراه با نماینده ولی فقیه در کردستان از شهرک صنعتی شماره ۴ و تعدادی از کارگاه‌ها بازدید شد که نور امیدی برای ما و صنعتگران است.
وی افزود که کردستان از لحاظ طبیعی پتانسیل‌های فراوانی دارد و ۸ درصد از آبهای جاری در کردستان و برق نیز به صورت مازاد در استان تولید می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان تصریح کرد که اگر بخواهیم در حوزه کشاورزی و معادن و صنایع دیگر موفق باشیم باید صنایع کوچک را فعال کنیم و که این مهم استفاده از منابع زمین را بهینه سازی می‌کند.
وی عنوان کرد که شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان به این نیاز دارد که توسعه بیشتری یابد زیرا زمین کمی به این شهرک‌ها اختصاص یافته است.
خسروی ادامه داد که در ۲۰ شهرک صنعتی در ۱۰ شهرستان مشغول آماده سازی زمین هستیم که منجر به عقد یک هزار و ۲۵۰ قرار داد در این شهرک‌ها شده است.
وی خاطرنشان کرد که ۴۴۰ قرارداد در دوسال اخیر بسته نشده که این نشان دهنده افزایش کارگاه‌های تولید در کردستان است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: باید این را درنظر داشته باشیم که زمین شهرک‌ها به پایان خواهد رسید پس باید به دنبال خرید و تملک زمین‌های بیشتر باشیم.
وی اظهار کرد که استقبال خوبی از زمین‌های شهرک‌های صنعتی شده و امیدواریم زیرساخت‌های مناسب نیز برای این شهرک‌ها فراهم شود.
خسروی افزود که برنامه ۱۰ ساله ما توسعه شهرک‌های صنعتی از نظر مساحت و زیر ساخت ها در آن است.
وی تصریح کرد که از یک هزار ۲۵۰ قرارداد عقد شده ۸۰۵ گارکاه احداث و به بهره‌برداری رسیده و ۱۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کردستان مشغول فعالیت هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان عنوان کرد که با شروع فعالیت کارگاه‌ها در شهرک‌ صنعتی شماره ۴، این شهرک چشم و چراغ صنعت استان کردستان خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها