تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دسامبر 2021 - 14:46
کد خبر : 172261

قزوین در انتظار پایان هفته بارانی

قزوین در انتظار پایان هفته بارانی

ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه دوشنبه چهارم و سه‌شنبه پنجم اسفند وضعیت جوی پایدار است، گفت: پنج‌شنبه هفتم اسفند و جمعه هشتم اسفند گذر سامانه بارشی را در منطقه شاهد خواهیم بود. مهدی آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای امروز یکشنبه سوم اسفند گذر امواج تراز میانی جو را

قزوین در انتظار پایان هفته بارانی

ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه دوشنبه چهارم و سه‌شنبه پنجم اسفند وضعیت جوی پایدار است، گفت: پنج‌شنبه هفتم اسفند و جمعه هشتم اسفند گذر سامانه بارشی را در منطقه شاهد خواهیم بود.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای امروز یکشنبه سوم اسفند گذر امواج تراز میانی جو را شاهد خواهیم بود که باعث می‌شود در پاره‌ای از مناطق به‌ویژه نیمه شمالی گاهاً افزایش ابر و بارش‌هایی را به‌صورت پراکنده برف شاهد باشیم.

وی با اعلام اینکه دوشنبه چهارم و سه‌شنبه پنجم اسفند وضعیت جوی پایدار است، ادامه داد: روز چهارشنبه ششم اسفند با توجه به نفوذ زبانه‌های پرفشار ضمن وزش بادهای شمالی در ارتفاعات شمالی استان افزایش ابر، پدیده مه و بارش‌هایی را به‌صورت برف شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه پنج‌شنبه هفتم اسفند و جمعه هشتم اسفند گذر سامانه بارشی را در منطقه شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: طی بارش‌های پایان هفته گذشته در آوج ۲۷.۹ میلی‌متر، در معلم کلایه ۲۶.۶ میلی‌متر و در قزوین نیز ۱۴.۷ میلی‌متر بارش باران به ثبت رسید.

آخوندی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته آوج و کوهین با منفی چهار و رازمیان با ۱۳ درجه سلسیوس به‌ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین ۲ و ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها