تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 16:33
کد خبر : 159480

قطع برق بازارها و باشگاه‌های ورزشی اهواز

قطع برق بازارها و باشگاه‌های ورزشی اهواز

ایسنا/خوزستان سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از قطع برق بازارهای اهواز برای دومین هفته متوالی به دستور فرماندار خبر داد. علیرضا شکرخدایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دستور فرماندار اهواز و ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، برای دومین هفته متوالی به دلیل عدم توجه برخی شهروندان به پروتکل‌های بهداشتی، برق بازار

قطع برق بازارها و باشگاه‌های ورزشی اهواز

ایسنا/خوزستان سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از قطع برق بازارهای اهواز برای دومین هفته متوالی به دستور فرماندار خبر داد.

علیرضا شکرخدایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دستور فرماندار اهواز و ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، برای دومین هفته متوالی به دلیل عدم توجه برخی شهروندان به پروتکل‌های بهداشتی، برق بازار مرکز شهر اهواز و برخی بازارهای پرتردد اهواز قطع شده است.

وی افزود: بر این اساس برق خیابان‌های سلمان فارسی، صدرالسادات، امام(ره)، کاوه، طالقانی، آزادگان، نظری‌پور، خوانساری، موسوی، علم‌الهدی، مسلم، شریعتی، محمدیان، قنادزاده، کتاباف، ادهم، گندمی، حق‌بین، بلوار آیت‌الله بهبهانی و همچنین بازار کیان و بازار فرهانی امروز (۹ اسفندماه) از ساعت ۱۹ قطع شده است.

شکرخدایی گفت: این تصمیم بر اساس دستور فرماندار اهواز و به منظور رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا اجرایی می‌شود تا شاهد تجمع مردم در این مناطق نباشیم. همچنین طبق اعلام فرماندار اهواز و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا، برق باشگاه‌های ورزشی اهواز که فعالیت خود را تعطیل نکنند، قطع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها