تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 22:10
کد خبر : 122657

لزوم توجه عموم مردم به مصوبات ستاد کرونا

لزوم توجه عموم مردم به مصوبات ستاد کرونا

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: مصوبات ستاد کرونا در حکم دستورات کمیسیون امنیت ملی و لازم الاجرا بوده و عموم مردم و مسئولان باید به آن توجه کنند. امین امینیان در جلسه ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان، خاطرنشان کرد: هشترود از لحاظ کرونایی، یک وضعیت با ثبات و پایدار را تجربه می‌کند و خوشبختانه در سالی که

لزوم توجه عموم مردم به مصوبات ستاد کرونا

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: مصوبات ستاد کرونا در حکم دستورات کمیسیون امنیت ملی و لازم الاجرا بوده و عموم مردم و مسئولان باید به آن توجه کنند.

امین امینیان در جلسه ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان، خاطرنشان کرد: هشترود از لحاظ کرونایی، یک وضعیت با ثبات و پایدار را تجربه می‌کند و خوشبختانه در سالی که گذشت ما شاهد وضعیت نامناسب کرونایی نبودیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اولویت اول ایران و منطقه که حتی بیشتر از امنیت، دارای اهمیت است، مسئله سلامت مردم بوده و همه مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند و به توصیه‌های گوشزد شده از طرف متولیان بهداشتی به نحو احسنت عمل کنند.

وی از نقش خبرنگاران در تولید و پوشش خبری به نیکی یاد کرد و ادامه داد: کارهای انجام شده در سطح شهرستان توسط خبرنگاران به بهترین نحو اطلاع رسانی شده است.

امینیان اضافه کرد: وضعیت کنونی هشترود از لحاظ رنگ بندی کرونایی، زرد است و ما باید با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به کاهش بیماری کمک کنیم تا وضعیت هشترود از رنگ زرد به آبی و سفید تبدیل شود.

وی اضافه کرد: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی مواجه خواهند شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها