تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 22:16
کد خبر : 108764

مامور قلابی “کمیته امداد” در کرمانشاه به دام پلیس افتاد

مامور قلابی “کمیته امداد” در کرمانشاه به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی که به عنوان مامور کمیته امداد از شهروندان اخاذی می‌کرد، خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، سرهنگ حسین براری اظهار کرد:  پس از اطلاع ماموران پلیس مبنی بر اینکه شخصی با سوء استفاده از عنوان مامور کمیته امداد اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می کند، رسیدگی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی که به عنوان مامور کمیته امداد از شهروندان اخاذی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، سرهنگ حسین براری اظهار کرد:  پس از اطلاع ماموران پلیس مبنی بر اینکه شخصی با سوء استفاده از عنوان مامور کمیته امداد اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران یکی از کلانتری های کرمانشاه با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی متهم مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند .

براری گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی ها اعتراف کرد که پس از مراجعه به درب منازل مردم و معرفی خود به عنوان مامور کمیته امداد، با دادن وعده های مختلف از آن ها اخاذی می کرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: طبق ادعای این فرد، مبلغ اخاذی های صورت گرفته وی به 300 میلیون ریال می رسد .

وی تصریح کرد: شناسایی مالباختگان به منظور تکمیل پرونده در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد .

براری در پایان به شهروندان توصیه کرد، اگر افرادی به عنوان مامور دستگاه های دولتی به درب منزل آن ها مراجعه کردند حتما کارت شناسایی معتبر را مطالبه و در صورت ارائه پیشنهادهای اغواگرانه حتما موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها