تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 21:12
کد خبر : 120677

محدودیت‌های ترافیکی یزد تا ۲۰ فروردین تداوم دارد

محدودیت‌های ترافیکی یزد تا ۲۰ فروردین تداوم دارد

ایسنا/یزد معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به اهمیت تداوم طرح‌های مقابله با شیوع کرونا همچنان در استان گفت: ممنوعیت‌های ترافیکی استان تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد. «محسن صادقیان» با بیان این‌که تردد برای خودروهای پرتردد و دارای پلاک غیر یزدی و همچنین تردد برای خودروهایی که قصد سفرهای تفریحی و غیرضروری دارند ممنوع است،

محدودیت‌های ترافیکی یزد تا ۲۰ فروردین تداوم دارد

ایسنا/یزد معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به اهمیت تداوم طرح‌های مقابله با شیوع کرونا همچنان در استان گفت: ممنوعیت‌های ترافیکی استان تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد.

«محسن صادقیان» با بیان این‌که تردد برای خودروهای پرتردد و دارای پلاک غیر یزدی و همچنین تردد برای خودروهایی که قصد سفرهای تفریحی و غیرضروری دارند ممنوع است، اظهار کرد: در ورود به شهرهای و روستاها نیز کنترل در مبادی انجام و از ورود افراد غیرساکن به این مناطق جلوگیری می‌شود.

وی اجرای مناسب این طرح را منوط به همراهی مردم و عدم تردد غیر ضرور آنها در جاده برون شهری و خیابان‌های درون شهری دانست و افزود: از مردم عزیز استان تقاضا می‌شود خدمتگذاران خود را در اجرای طرح فاصله گذاری یاری نمایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، صادقیان در پایان با بیان این‌ که بیشترین تردد در شهر یزد در بلوار شهید بهشتی، بلوار دانشجو، بلوار کوثر، زیرگذر ابوالفضل و بلوار ۱۷ شهریور انجام شده است، گفت: بیشترین ترددها در ساعت ۲۰ تا ۲۴ است که نشان از ترددهای غیر ضروری در شهر و بیشتر با اهداف تفریحی و دید و بازدیدهای خانوادگی دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها