تاریخ انتشار : شنبه 15 ژانویه 2022 - 17:00
کد خبر : 192167

مرکز فرهنگی و ورزشی ویژۀ ناشنوایان در شهر کرمان ساخته می شود

مرکز فرهنگی و ورزشی ویژۀ ناشنوایان در شهر کرمان ساخته می شود

ایسنا/کرمان مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان گفت: با تصویب شورای شهر کرمان، مرکز فرهنگی و ورزشی با همکاری شهرداری کرمان و هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان در شهر کرمان ساخته خواهد شد. “علی زاده‌کافی” اظهار کرد: مرکز فرهنگی و ورزشی با همکاری شهرداری کرمان و هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان در شهر کرمان ساخته می شود.

مرکز فرهنگی و ورزشی ویژۀ ناشنوایان در شهر کرمان ساخته می شود

ایسنا/کرمان مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان گفت: با تصویب شورای شهر کرمان، مرکز فرهنگی و ورزشی با همکاری شهرداری کرمان و هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان در شهر کرمان ساخته خواهد شد.

“علی زاده‌کافی” اظهار کرد: مرکز فرهنگی و ورزشی با همکاری شهرداری کرمان و هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان در شهر کرمان ساخته می شود.

وی با بیان اینکه این موضوع در صحن علنی شورای شهر کرمان مطرح و با هدف ایجاد بناهای عام‌المنفعه، مورد تصویب قرار گرفت، گفت: به‌منظور ساخت این مرکز فرهنگی و ورزشی، قطعه‌زمینی به مساحت 853 مترمربع پیش‌بینی و جانمایی شده است.

زاده کافی افزود: شهرداری، علاوه بر واگذاری زمین، در پرداخت هزینۀ صدور پروانۀ ساختمانی نیز برای ساخت این مرکز مشارکت خواهد کرد.

مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان ادامه داد: این مرکز در کوچه شماره 76 خیابان «میرزا آقاخان» ساخته خواهد شد.

زاده‌کافی بیان کرد: با حفظ مالکیت شهرداری بر زمین و با رعایت ضوابط و مقررات مربوط، پروانۀ ساختمانی به‌صورت مشترک به نام بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان و «هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان»، به‌عنوان بخش خصوصیِ مشارکت‌کننده در ساخت این مرکز عام‌المنفعه، صادر می شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها