تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 22:52
کد خبر : 89404

مرکز مداخله بحران در خوسف افتتاح شد

مرکز مداخله بحران در خوسف افتتاح شد

ایسنا/خراسان جنوبی مرکز مداخله در بحران فردی خانوادگی و اجتماعی خوسف با هزینه کرد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با حضور مسئولان افتتاح شد. شهرام شیخانی، امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه در مراسم افتتاح مرکز مداخله در بحران فردی خانوادگی و اجتماعی بهزیستی شهرستان خوسف که با حضور مدیرکل بهزیستی و معاون فرماندار خوسف برگزار شد، اظهار

مرکز مداخله بحران در خوسف افتتاح شد

ایسنا/خراسان جنوبی مرکز مداخله در بحران فردی خانوادگی و اجتماعی خوسف با هزینه کرد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با حضور مسئولان افتتاح شد.

شهرام شیخانی، امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه در مراسم افتتاح مرکز مداخله در بحران فردی خانوادگی و اجتماعی بهزیستی شهرستان خوسف که با حضور مدیرکل بهزیستی و معاون فرماندار خوسف برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی معلولان و کنترل آسیب‌های اجتماعی دو وظیفه اصلی سازمان بهزیستی است.

به گزارش ایسنا، معاون اموراجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری فرمانداری خوسف برای راه اندازی اورژانس و مرکز مداخله در بحران فردی در شهرستان اظهار کرد: مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی با هدف کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی راه اندازی شده است.

شیخانی ادامه داد: ارتقای سطح دانش و آگاهی های افراد با در مقابله با مشکلات، افزایش آگاهی و شناخت از اجتماع جهت مقابله با شرایط بحرانی آسیب ها، مداخله موثر برای کاهش آسیب ها، ارتقاء توانمندی‌ها و شناسایی آسیب‌های اجتماعی نوپدید و بازپدید از دیگر اهداف مرکز مداخله بهزیستی خوسف است.

وی افزود: این مرکز می‌تواند به زوجین متقاضی طلاق، دختران و پسران فراری از منزل، کودکان خیابانی و کار، همسرآزار دیده، مبتلایان اختلال جنسی، زنان و دختران در معرض آسیب، افرادی که قصد خودکشی دارند و کودکان آزار دیده خدماتی ارائه دهد.

شیخانی اظهار کرد: بهزیستی خواستار موافقت فرمانداری برای تحویل زمین در مجاورت بهزیستی در راستای ساخت مرکز اورژانس و مداخله است.

وی از هزینه کرد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای راه اندازی مرکز مداخله در شهرستان خوسف خبر داد و خاطرنشان کرد: سه شهرستان خوسف، بشرویه و زیرکوه هنوز به لحاظ شاخص جمعیتی دستگاه خودرویی اورژانس ۱۲۳ ندارند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها