تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 23:02
کد خبر : 112152

مسدود بودن ۸ مسیر از مسیرهای خروجی شهر خرم‌دره در روز طبیعت

مسدود بودن ۸ مسیر از مسیرهای خروجی شهر خرم‌دره در روز طبیعت

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: ۸ نقطه از مسیرهای خروجی شهر در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود خواهد بود. حجت‌ محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت، با بیان این‌که سیزدهمین روز از بهار طبیعت، سنت کهن ایرانیان بر طبیعت‌گردی و دور هم بودن شکل گرفته که رسمی بسیار شایسته است و

مسدود بودن ۸ مسیر از مسیرهای خروجی شهر خرم‌دره در روز طبیعت

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: ۸ نقطه از مسیرهای خروجی شهر در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود خواهد بود.

حجت‌ محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت، با بیان این‌که سیزدهمین روز از بهار طبیعت، سنت کهن ایرانیان بر طبیعت‌گردی و دور هم بودن شکل گرفته که رسمی بسیار شایسته است و می‌تواند رشته مهربانی‌ها را محکم‌تر کند، اظهار کرد: متاسفانه در سال ۹۹ سایه شوم ویروس کرونا مانع از برگزاری این سنت کهن و دیرین شده است.

این مسئول تاکید کرد: در راستای مبارزه و پیشگیری و قطع زنجیره بیماری کووید – ۱۹ امسال روز ۱۳ فروردین برای حفظ سلامتی خود و عزیزان‌مان باید در خانه‌ها بمانیم.

محمدی در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت‌ها ترافیکی در شهرستان خرم‌دره همزمان با روز طبیعت، تصریح کرد: به همین منظور ۸ نقطه از مسیرهای شهرستان مسدود خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: انسداد راه‌ها از مورخه ۱۲ فروردین راس ساعت ۱۲ ظهر شروع و تا صبح روز ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر رعایت قرنطینه خانگی از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی خود و سایر همشهریان ۱۲ و ۱۳ فروردین در خانه بمانند و از تجمع در پارک، بوستان و طبیعت جدا خودداری کنند.

محمدی ضمن تقدیر از همه خیران و جوانان در قالب گروه‌های جهادی و بسیج که یار و یاور ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان بودند، اوقاتی خوش و پرنشاط برای خانواده‌ها در کنار هم در خانه‌هایشان را آرزو کرد و گفت: امیدواریم با در خانه ماندن بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها