تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 19:12
کد خبر : 88243

مظلومی: به هواداران و تیم استقلال تبریک می‌گویم

مظلومی: به هواداران و تیم استقلال تبریک می‌گویم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید آبی‌پوشان در داربی ۹۶ پایتخت عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند. پرویز مظلومی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل پرسپولیس در یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بازیکنان استقلال در این بازی عملکرد خوبی داشتند و اعتقاد من در

مظلومی: به هواداران و تیم استقلال تبریک می‌گویم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید آبی‌پوشان در داربی ۹۶ پایتخت عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند.

پرویز مظلومی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل پرسپولیس در یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بازیکنان استقلال در این بازی عملکرد خوبی داشتند و اعتقاد من در ابتدای بازی نیز این بود استقلال می‌تواند برنده داربی باشد.

او ادامه داد: آبی‌پوشان در ۱۲۰ دقیقه زحمت زیادی کشیدند و توانستند نمایش خوبی از خودشان نشان دهند. به نظر من  بازیکنان توان جسمانی خوبی در این بازی داشتند و ۱۲۰ دقیقه در بازی دوام آوردند. من این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند به قهرمانی استقلال در جام حذفی منجر شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص شرایط مدیریتی باشگاه و پرداختی‌های کادر مدیریت به بازیکنان گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا جواب زحمت بچه‌ها را بدهیم و پرداختی‌هایی به بازیکنان خواهیم داشت.

مظلومی در پاسخ به  این سوال که آیا پاداشی برای پیروزی در داربی مد نظر قرار گرفته شده است، گفت: پاداش برای برد در داربی در هیات مدیره باشگاه تصویب شده است و ما به بازیکنان این پاداش را خواهیم داد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها