تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 23:16
کد خبر : 91688

معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی در سال ۲۰۲۱

معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی در سال ۲۰۲۱

ایسنا/اصفهان هر چه قدر که زمان به جلو می‌رود، نیاز ما هم به تکنولوژی‌های جدید بیشتر و آگاه شدن از تکنولوژی‌های روز دنیا ضروری‌تر می‌شود. به نظر شما ساعت‌های هوشمند چه کارایی‌هایی می‌توانند داشته باشند؟ خواه از آن برای ردیابی تناسب اندام خود استفاده کنید و یا به عنوان یک همیار تلفن، ممکن است یک ساعت هوشمند در

معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی در سال ۲۰۲۱

ایسنا/اصفهان هر چه قدر که زمان به جلو می‌رود، نیاز ما هم به تکنولوژی‌های جدید بیشتر و آگاه شدن از تکنولوژی‌های روز دنیا ضروری‌تر می‌شود. به نظر شما ساعت‌های هوشمند چه کارایی‌هایی می‌توانند داشته باشند؟

خواه از آن برای ردیابی تناسب اندام خود استفاده کنید و یا به عنوان یک همیار تلفن، ممکن است یک ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۱ در پکیج فناوری شما اضافه شود. اگر تلفن اندرویدی دارید و تمایلی به تغییر با یک گوشی هوشمند آیفون ندارید، باید از اپل واچ محبوب چشم پوشی کنید، اما خوشبختانه ساعت‌های هوشمند اندرویدی بسیاری در بازار موجود است که دارای ویژگی‌های کلیدی مانند ردیابی فعالیت‌ها و ویژگی های تناسب اندام، سنسور ضربان قلب، پرداخت و موارد دیگر هستند.

ساعت‌های هوشمند معمولا جهت نمایش هشدار، اعلان پیغام و نمایش برخی از برنامه‌های مربوط به گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

FitBit Versa ۳؛ یک اپل واچ محبوب

علاوه بر ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام، ساعت هوشمند Fitbit Versa ۳ با صفحه نمایشی بزرگ‌تر، GPS داخلی برای ردیابی سرعت و مسافت، سنسور اکسیژن خون و شارژ سریع‌تر نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت قابل توجهی کرده‌ و با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگار است. عمر باتری هم بسیار بالا رفته است.

Versa ۳ همه‌ چیزهایی را که درباره سلامتی دوست داریم بدانیم را به ما می‌گوید.

Samsung Galaxy Watch Active ۲؛ بهترین ساعت هوشمند اندرویدی

Active ۲ تقریباً همه ویژگی های ساعت هوشمند جدید Galaxy Watch ۳ با حدود نیمی قیمت آن داراست. با Active ۲ می توانید تماس ها، پیامک ها و اعلان های برنامه را کنترل کنید و این ساعت هوشمند سامسونگ پشتیبانی از Spotify و همچنین تمام ویژگی های اصلی تناسب اندام را در خود دارد. همچنین می توانید نسخه LTE این ساعت هوشمند را دریافت کنید.

با صفحه نمایشی که متناسب با ظاهر و حس و حالتان است، خودتان را ابراز کنید. وقتی عکسی از لباس روزمره‌تان می‌گیرید، Galaxy Watch Active۲ امکان پیاده سازی طرحی متناسب با آن را فراهم می آورد.

Galaxy Watch Active۲ حرکات شما را ردیابی می‌کند. بنابراین می‌توانید آن را به‌راحتی روی دستتان ببندید و به تمرین بپردازید.

Garmin Venu Sq؛ یک ساعت مناسب برای تناسب اندام 

پوشیدنی‌های جدید گارمین به بسیاری از قابلیت‌هایی مجهز هستند که ساعت هوشمند Venu با قیمت گران‌تر ارائه می‌دهد.

اگر به دنبال یک ساعت آندروید با تمرکز بر تناسب اندام هستید که هم با اندروید سازگار است و هم آی او اس، Garmin Venu Sq ساعت مناسب شماست. سطح اکسیژن خون را مانند جدیدترین اپل واچ سری ۶ اندازه گیری می کند، اما با نصف قیمت.

این ساعت دارای قاب پلاستیکی است و صفحه نمایش ساعت به اندازه سایر ساعت‌های این لیست بزرگ و سرزنده نیست.

Amazfit Bip S؛ مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند اندروید

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب هستید، به سختی می‌توانید معامله ای بهتر از Amazfit Bip S داشته باشید. این ساعت هوشمند ۷۰ دلاری با iOS یا Android سازگار است.

دارای یک پوشش پلاستیکی است، البته صفحه نمایش آن به اندازه ساعت های سامسونگ و اپل، روشن و پاسخگو نیست.

منبع:cnet

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها