تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 19:00
کد خبر : 149251

معرفی فرصت‌های تحصیل در دانشگاه شریف به متقاضیان بین المللی

معرفی فرصت‌های تحصیل در دانشگاه شریف به متقاضیان بین المللی

دانشگاه صنعتی شریف ضمن حضور در نمایشگاه GHEDEX 2019 عمان به معرفی فرصت‌های تحصیل در این دانشگاه به متقاضیان بین المللی و مذاکره برای گسترش همکاری‌ها پرداخت. به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف در نمایشگاه بین المللی آموزش عالی GHEDEX عمان که در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ آوریل (۲۵ تا ۲۷ فروردین) در مرکز نمایشگاهی شهر مسقط عمان برگزار شد،

معرفی فرصت‌های تحصیل در دانشگاه شریف به متقاضیان بین المللی

دانشگاه صنعتی شریف ضمن حضور در نمایشگاه GHEDEX 2019 عمان به معرفی فرصت‌های تحصیل در این دانشگاه به متقاضیان بین المللی و مذاکره برای گسترش همکاری‌ها پرداخت.

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف در نمایشگاه بین المللی آموزش عالی GHEDEX عمان که در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ آوریل (۲۵ تا ۲۷ فروردین) در مرکز نمایشگاهی شهر مسقط عمان برگزار شد، شرکت نمود. هدف اصلی از شرکت در این نمایشگاه که با مدیریت دفتر امور بین الملل و همکاری مدیریت دانشجویان بین الملل دانشگاه صورت پذیرفت، معرفی دانشگاه صنعتی شریف و جایگاه ممتاز آموزشی-پژوهشی آن در سطح منطقه به متقاضیان ادامه تحصیل از کشور عمان بود.

غرفه دانشگاه صنعتی شریف در این نمایشگاه پذیرای ۱۸ هزار بازدیدکننده بود که برای آشنایی با مراکز برتر آموزش عالی جهان جهت تحصیل، از این نمایشگاه بازدید می‌کردند.

نماینده ویژه وزارت علوم عمان، سفیر ایران در عمان و نمایندگان دانشگاه‌هایی چون Waikato نیوزلند و GUTech عمان از جمله مهمانان ویژه غرفه دانشگاه صنعتی شریف در این نمایشگاه بودند. حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان، ضمن بازدید از غرفه دانشگاه صنعتی شریف و ابراز خرسندی از حضور فعال دانشگاه در این نمایشگاه از علاقه بسیار زیاد وزارت علوم عمان برای همکاری با دانشگاه صنعتی شریف خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این حضور امکان گسترش هرچه بیشتر همکاری را در آینده نزدیک فراهم آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، این اولین تجربه حضور دانشگاه صنعتی شریف در نمایشگاه GHEDEX است. به علاوه نمایشگاه GHEDEX بزرگترین نمایشگاه بین المللی آموزش عالی عمان است که با حمایت کامل وزارت علوم این کشور و با حضور ۱۵۰ دانشگاه از سرتاسر جهان و با تعداد تقریبی ۱۸۰۰۰ بازدیدکننده به صورت سالانه برگزار می‌شود. هدف اصلی GHEDEX ارائه فرصت‌های تحصیل در کشورهای مختلف به متقاضیان عمانی و همچنین ارتباط گیری دانشگاه‌های مختلف برای گسترش همکاری‌ها عنوان شده است.

گفتنی است دانشگاه صنعتی شریف همکاری‌های پژوهشی گسترده ای با کشور عمان بالاخص در حوزه نفت و گاز دارد که امید است این همکاری‌ها به جذب دانشجویان نخبه عمانی در دانشگاه شریف منجر شود.

علاوه بر دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه‌های تهران، علوم پزشکی تهران و صنعتی امیرکبیر نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها