تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 21:19
کد خبر : 75144

معرفی ۲۹۴ متخلف اداری به مراجع ذیصلاح در استان کرمان

معرفی ۲۹۴ متخلف اداری به مراجع ذیصلاح در استان کرمان

ایسنا/کرمان رییس سازمان بازرسی استان کرمان گفت: طی سال گذشته ۲۹۴ متخلف اداری، ۳۷ متخلف انضباطی و ۱۴۰ متهم به اتهام جرایم کیفری در استان کرمان به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند. “احمد آبیار” امروز ششم تیرماه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان اظهار کرد: طی

معرفی ۲۹۴ متخلف اداری به مراجع ذیصلاح در استان کرمان

ایسنا/کرمان رییس سازمان بازرسی استان کرمان گفت: طی سال گذشته ۲۹۴ متخلف اداری، ۳۷ متخلف انضباطی و ۱۴۰ متهم به اتهام جرایم کیفری در استان کرمان به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند.

“احمد آبیار” امروز ششم تیرماه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع ۲۶۰ مورد بازرسی در سطح استان کرمان انجام شده که بر این اساس ۲۹۴ متخلف اداری، ۳۷ متخلف انضباطی و ۱۴۰ متهم به اتهام جرایم کیفری به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند.

وی به ارائه ۸۰ گزارش هشداری و ۲۷۸ گزارش اثربخش طی سال گذشته نیز اشاره کرد و ادامه داد: مبالغ مناقصه ها و مزایده های لغو یا ابطال شده در سال گذشته نیز بیش از ۴۶۷ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال بوده است.

بازرس کل استان کرمان در ادامه مبارزه با زمین خواری را یکی از وظایف سازمان بازرسی برشمرد و گفت: در این راستا در استان کرمان پرونده های متعددی تشکیل شده که در نهایت بر مبنای اقدامات و پیگیری سازمان بازرسی کل استان کرمان طی سال گذشته ۵۶۹ هزار و ۲۴۹ مترمربع اراضی شهری و ۱۸۷.۵ هکتار اراضی زراعی، مرتع و جنگل اعاده شده است.

وی با اشاره به این مطلب که در سال گذشته اقدامات بی نظیری برای مبارزه با این پدیده در استان کرمان انجام شده، تاکید کرد: با کارکنان اداراتی که با تبانی در موضوع زمین خواری دخالت داشته باشند نیز به صورت جدی برخورد می شود.

آبیار ضمن بیان این مطلب که اهتمام و تلاش همه مسوولان دستگاه های سه گانه در استان کرمان بر این است که استان از نظر سلامت اداری ارتقاء یابد، افزود: در رابطه با کاهش فساد اداری در استان کرمان، پیگیری ها به صورت جدی در حال انجام است و تاکنون نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته بر مبنای اقدامات حفاظتی و نظارتیِ قانونی این سازمان، ده ها میلیارد ریال وجه به حساب خزانه برگشت داده شده، ادامه داد: اقدامات استان کرمان در برخورد با مفاسد اداری و مالی خوب بوده و دستگاه قضایی استان کرمان نیز در این زمینه خوب عمل کرده است.

بازرس کل استان کرمان در ادامه ارتقاء فرهنگ نظارتی مردم را یک ضرورت برشمرد و گفت: اگر مردم در صحنه حضور یابند و موارد فساد اداری و مالی را اطلاع رسانی کنند، شاهد نتایج بهتری در مبارزه با مفاسد خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها