تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 23:31
کد خبر : 127502

معرفی ۳۲۹ واحد صنفی متخلف بندرعباس نیز به مراجع قضایی

معرفی ۳۲۹ واحد صنفی متخلف بندرعباس نیز به مراجع قضایی

رئیس مرکز بهداشت بندرعباس گفت: به منظور حفظ سلامت همشهریان و مسافران نوروزی نظارت بر واحد‌های صنفی تهیه و عرضه مواد غذایی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، دکتر یحیی میرزاده افزود: در طرح بسیج سلامت نوروزی تاکنون دو هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های عرضه مواد غذایی انجام

رئیس مرکز بهداشت بندرعباس گفت: به منظور حفظ سلامت همشهریان و مسافران نوروزی نظارت بر واحد‌های صنفی تهیه و عرضه مواد غذایی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، دکتر یحیی میرزاده افزود: در طرح بسیج سلامت نوروزی تاکنون دو هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های عرضه مواد غذایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه این طرح از بیستم اسفند ۹۷ در بندرعباس آغاز شده است و تا بیستم فروردین ادامه دارد، اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۱۶ واحد صنفی متخلف که اجناس تاریخ گذشته عرضه و بهداشت فردی را رعایت نمی‌کردند تعطیل شد.

رئیس مرکز بهداشت بندرعباس بیان کرد: ۳۲۹ واحد صنفی متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

دکتر میرزاده اضافه کرد: در این مدت ۲۵۶ مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی بندرعباس و مواد غذایی خطرناک هم صورت گرفت.

رئیس مرکز بهداشت بندرعباس با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۷۶۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد، از مردم و مسافران نورزی خواست تا با مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی واحد‌های صنفی به شماره ۱۹۰ بهداشت محیط بندرعباس اطلاع دهند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها