تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 23:36
کد خبر : 84533

مقاوم‌سازی ۸ هزار واحد مسکن روستایی در پلدختر

مقاوم‌سازی ۸ هزار واحد مسکن روستایی در پلدختر

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از مقاوم‌سازی ۸ هزار واحد مسکن روستایی در پلدختر خبر داد. مسعود رضایی در آئین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن پلدختر که امروز ۱۷ تیرماه در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از مقاوم‌سازی ۸ هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان پلدختر خبر داد.

مقاوم‌سازی ۸ هزار واحد مسکن روستایی در پلدختر

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از مقاوم‌سازی ۸ هزار واحد مسکن روستایی در پلدختر خبر داد.

مسعود رضایی در آئین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن پلدختر که امروز ۱۷ تیرماه در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از مقاوم‌سازی ۸ هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان پلدختر خبر داد.

وی اجرای دیواره ساحلی پلدختر را از افتخارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در راستای ایمن‌سازی این شهر در مقابل حوادث قهری دانسته و افزود: فاز اول این پروژه به طول ۲۰۰۰ متر و بااعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده و فاز دوم این پروژه به طول ۳۰۰ متر و با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در مراحل پایانی کار است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به وقوع سیل ویرانگر فروردین ۹۸ اظهار کرد: عملیات احداث ۲۹۵۰ واحد مسکونی و تعمیر ۵۵۰۰ واحد آسیب‌دیده از سیل شهرستان پلدختر به پایان رسیده و بهسازی و بازسازی ۸۰۰۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان به انجام رسیده است.

رضایی با اشاره به اینکه کار تهیه طرح برای تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان انجام شده افزود: میانگین اجرای طرح هادی در استان بالاتر از نُرم کشوری است.

وی تصریح کرد: ۱۹۰ پروژه طرح هادی در ۵۳ روستای شهرستان پلدختر شامل اجرای مقاطع هیدرولیکی، پیاده‌روسازی، بهسازی و آسفالت معابر اجرا شده است.

گفتنی است، در پایان این جلسه حسن قربانی به‌عنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پلدختر معرفی و از خدمات و تلاش‌های سید مهدی موسوی زاده به‌عنوان مدیر اسبق این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها